Teknik Servis Yönetimi çözümünüz hangi şirketler için uygundur?

Teknik Servis Yönetimi çözümü, ürün veya hizmet satan ve satış sonrasında teknik destek sağlayan tüm şirketler için uygundur. Bununla birlikte, çok sayıda teknik servis talebi alan şirketler, servis sözleşmeleri olan şirketler, değişik teknolojik ürünler veya hizmetler sunan şirketler tarafından daha

Teknik Servis Yönetimi çözümünüz hangi ERP uygulamalarıyla entegre çalışır?

Çözümümüz Türkiye’nin en yaygın ERP uygulamaları arasında yer alan SAP, Logo Tiger, Netsis, Mikro Yazlım ve IFS ile çift yönlü hazır entegrasyonlara sahiptir.

Teknik Servis Yönetimi çözümünüzü popüler yapan nedir?

Teknik servis yönetimi çözümümüz çok katmanlı, çok kapsamlı ve fonksiyonel derinliği çok fazla olan büyük bir ekosistemi andırmaktadır. Küçük bir firmadan yüzlerce yetkili servise sahip büyük bir holdinge kadar her büyüklükte firmanın ihtiyacını karşılayabilecek esneklik ve çeşitliliğe sahiptir. En etkileyici

Teknik Servis Yönetimi çözümleri genel olarak ne yapar?

Teknik servis yönetimi çözümü, teknik servis ekiplerinin müşterilere daha iyi hizmet sunmasına yardımcı olmak için tasarlanmış bir yazılım uygulamasıdır. Bu çözüm, müşteri taleplerini yönetmek, servis çağrılarını takip etmek, yedek parça ve ekipman siparişlerini vermek ve servis formları ve raporları oluşturmak

Teknik servis yönetimi nedir?

Teknik Servis Yönetimi, bir işletmenin ürün veya hizmetlerinin teknik destek, bakım, onarım ve servis taleplerinin etkin bir şekilde yönetilmesini ifade eder. Bu süreç, müşterilerin ürünlerinde veya hizmetlerinde yaşadığı sorunları çözmek, teknik destek sağlamak ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla tasarlanmıştır.