Satış siparişleri yönetimi çözümünüz hangi şirketler için uygundur?

Yoğun sipariş alan, sahada satış ekipleri olan, sipariş süreçleri satın alma ve servis adımlarını da içeren şirketler için çözümümüzün katma değeri oldukça yüksek ve kapsamı son derece geniştir.

Satış siparişleri yönetimi çözümünüzü farklı kılan nedir?

Satış siparişleri yönetimi çözümümüzün güçlü yönlerinin özeti: Türkiye’de yaygın kullanılan ERP uygulamalarına hazır ve çift yönlü entegrasyon ERM CRM’in 50’den fazla çözümüyle entegre çalışması. Teklif, fırsat, servis, sipariş satın alma çözümleriyle bütünleşik olması Sipariş sürecinin dijitalleştirilerek uçtan uca yönetilmesi Hızlı,

Satış siparişleri yönetimi çözümünüzün şirketlere faydaları nelerdir?

Satış siparişleri yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı temel faydaları şu şekilde özetleyebiliriz:  Kolay, hızlı, zamanında ve doğru sipariş kaydı oluşturma Satış politikalarına uygun sipariş oluşturulması ve kontrolü Uçtan uca satış siparişi yönetimi Servis ve satın alma süreçleriyle entegrasyon Stok ve envanter

Satış siparişleri yönetimi çözümü nedir?

Satış siparişleri yönetimi çözümü, satış siparişleri yönetimini otomatikleştiren ve kolaylaştıran bir yazılım uygulamasıdır. Sipariş alma, işleme, teslim etme, süreci izleme, raporlama ve analiz gibi fonksiyonlar içerir. Katma değeri yüksek satış sipariş yönetim çözümlerinde CRM ile ERP uygulamalarının entegrasyonu kritik bir

Satış siparişleri yönetimi nedir ve neyi hedefler?

Satış siparişleri yönetimi, bir müşterinin bir ürün veya hizmet için verdiği siparişin alınmasından, işlemeden ve teslim edilmesine kadar olan tüm aşamaları kapsayan bir süreç olup genellikle diğer iş süreçleriyle entegre edilerek işletmenin genel satış performansını iyileştirmeyi hedefler.