Başarılı bir işletme, sadece ürün ve hizmet kalitesi ile değil, aynı zamanda söz verilen hizmet düzeyini eksiksiz bir şekilde yerine getirme kabiliyeti ile de ölçülür. SLA yönetimi güçlü bir CRM çözümüyle birlikte uygulandığında aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Hizmet sağlayıcı ve müşterinin sunulacak hizmet düzeyi hakkında net bir anlayışa ve beklentiye sahip olmasını sağlar.
  • Hizmet sağlayıcılar kapsamı aşan hizmetler sunmak zorunda kalmaz.
  • Müşteri hizmetleri için uygun standartları belirler.
  • Kesinti süreleri azalır, hizmet kalitesi artar.
  • İki yönlü hesap verebilirlik sağlar.
  • Müşteri ve servis sağlayıcılar arasında tutarlı bir iletişim kanalı sunar. Anlaşmazlıklar en az düzeye iner.