Bu faydaları kısaca özetlersek: 

  • Rapor oluşturmayı kolaylaştırır. Kod bilmeye gerek yoktur.
  • Bir rapordan, filtre ve sütun değerlerini farklılaştırarak birçok farklı rapor varyantı oluşturabilirsiniz.
  • İşinize özel sınırsız sayıda raporlar oluşturmanıza imkan tanır.
  • Karmaşık raporları hızlı oluşturarak zamandan tasarruf edersiniz.
  • Raporlardan dilediğiniz kadar dashboard (kontrol, gösterge paneli) oluşturarak raporlarınızı daha özet ve görsel açıdan çekici hale getirirsiniz.
  • CRM dışındaki veri kaynaklarına da bağlanabilirsiniz. Bu şekilde platformdan bağımsız raporlar geliştirebilirsiniz.
  • Gruplama, toplama, özet ve filtre sorgulama yetenekleriyle kullanıcıların verileri daha anlamlı bir şekilde analiz etmelerine ve yorumlamalarına olanak tanır.