Satisfaction Surveys

Listen to the hearts and minds of your customers!
Home » CRM Software Solutions » Service CRM » Satisfaction Surveys

Satisfaction Survey Solution

Companies that prioritize customer satisfaction greatly value customer feedback to enhance their products and service processes. With our satisfaction survey solution, you can easily and quickly gather feedback from your customers, gaining a better understanding of their thoughts and desires through detailed analyses. Use the insights to optimize your products and services, increasing customer satisfaction and loyalty. Make your customers feel special and provide a professional experience that exceeds their expectations.

crm-memnuniyet-anketleri
Featured Image

Design satisfaction surveys tailored to your business dynamics.

Design customized and professional surveys tailored to your company's specific needs and goals to collect customer feedback more effectively. Make your customers feel valued, just like leading companies do. Provide them with a professional and corporate experience.

Featured Image

Automate the distribution of satisfaction surveys to your customers.

Define the rules for when your designed satisfaction surveys will be sent to customers. You can either manually initiate the satisfaction survey process or enable automatic sending based on a business rule. Easily collect and analyze customer feedback with surveys integrated as links in emails or SMS messages.

Featured Image

View survey results in consolidated and summary report formats.

Leverage the power and convenience of our ready-made reports that consolidate the surveys filled out by your customers, summarizing them in average and total metrics. Quickly analyze customer feedback with list, table, and chart reports.

Featured Image

Enhance your products and services with customer feedback.

Listen to your customers' experiences and perspectives through surveys. Quickly implement what you learn from them to gain an edge over your competitors. Improve your products and service processes with customer feedback, making them more customer-centric.

WITH SATISFACTION SURVEY SOLUTION

Quickly implement what you learn from your customers.

Fully-fledged technical service program.

Exceptional solutions for post-sales service operations.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage surveys with ERM CRM.

Request Live Demo

Memnuniyet Anketleri

Müşteri memnuniyetini ölçmek;

  • Müşteri ihtiyaçlarını anlamak,
  • Ürün ve hizmet kalitesini iyileştirmek,
  • Müşteri bağlılığını artırmak,
  • Marka imajını güçlendirmek,
  • Müşteri kayıplarını önlemek,
  • İşletme performansını iyileştirmek

için çok önemlidir.

Birçok faydası içinden önde gelenleri şunlardır:

  • Müşteri memnuniyetinin objektif olarak ölçülmesi
  • Müşteri geri bildirimlerinin toplanması
  • Ürün ve hizmetlerin iyileştirmeleri
  • Çalışanların hizmet kalitesinin değerlendirilmesi
  • Müşteri bağlılığının artırılması
  • Rekabet avantajı elde edilmesi
  • Marka imajının güçlendirilmesi

Esnek anket formları tasarlayabilir ve bunların müşterilerinize gönderim kurallarını önceden belirleyebilirsiniz. Şirketinize özel memnuniyet anket sürecini tasarlayabilirsiniz. Sonuçları dashboad ve hazır grafikler üzerinden etkili bir şekilde analiz edebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri personeliniz telefon yoluyla müşteriye ulaşarak sistemdeki hazır anketleri soru cevap yoluyla kendisi doldurabilir. Bunun dışında sıkça kullanılan yöntem ise müşteriye gönderilen bir e-posta veya SMS mesajı içine anket linkini sistem otomatik olarak yerleştirir ve müşteriler self-servis olarak anketleri doldurur.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.