Equipment Tracking Management

Cares for the equipment you service.
Home » CRM Software Solutions » Service CRM » Equipment Tracking Management

Equipment Tracking Management Solution

Tracking all equipment sold, rented, or maintained through service agreements at customer locations with integrated software is crucial for increasing service revenues, optimizing service operations, and ensuring customer satisfaction. With our equipment tracking management solution in ERM CRM, inventory all equipment installed at your customers’ sites. Maintain a history of all activities performed for these devices and access all relevant information instantly from a single equipment card. Keep complete control of the equipment you service at your fingertips.

crm-programi-cihaz-takip-yonetimi
Featured Image

Record all equipment at your customers' locations.

Maintain an inventory of the equipment you have sold, installed, rented, or are maintaining and repairing under service agreements. Record details such as brand, model, serial number, supplier information, warranty start and end dates, related equipment, and sales invoice details. Add new fields to the equipment registration form tailored to your company's needs. Easily track the equipment operating at your customers' locations.

Featured Image

Track all documents for customer-installed equipment in one place.

Easily access images, user manuals, maintenance instructions, technical specifications, sales and service contracts, warranty documents, and maintenance repair visuals for installed equipment at your customers' locations from one central location.

Featured Image

Easily track all historical activities for customer equipment.

Track the complete history of installation, setup, training, periodic maintenance, repairs, and service activities for the equipment operating at your customers' locations through the equipment card. Easily monitor service calls for devices, along with associated documents, correspondence, comments, and actions taken. Build your corporate memory for all equipment you provide technical service to at customer sites.

Featured Image

Analyze service costs and quality issues for customer-installed equipment.

Thoroughly analyze the cost details of technical services provided for installed equipment, including used spare parts and materials, complaints received, quality issues encountered, and all actions taken in response. Manage your costs effectively and create a knowledge and solution database for equipment quality issues.

WITH Equipment Tracking Management Solution

Deliver quality service for customer equipment.

Fully-fledged technical service program.

Exceptional solutions for post-sales service operations.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Track equipment with ERM CRM.

Request Live Demo

Cihaz Takip Yönetimi

Müşterideki cihazların yönetimi, bir işletmenin müşterilerine sattığı veya kiraladığı çeşitli cihazların kayıtlarını tutması, bakımlarını takip etmesi, onarımlarını kaydetmesi, garanti sürelerini izlemesi ve sarf malzeme değişimlerini takip etmesi gibi işlemleri kapsar.

Müşterideki cihazların takibi, onların verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak, periyodik bakımlarını yapmak, arıza durumlarını minimize etmek, garanti sürelerini takip etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için önemlidir.

Cihaz takip yönetimi çözümümüzün şirketlere sağladığı faydaların başlıklar halinde şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşterilerdeki cihazların envanterini detaylı bir şekilde kayıt altına almak
  • Cihazlarla ilgili yapılan tüm işlemleri (şikâyet çağrısı, bakım, onarım, yedek parça – sarf malzeme değişimi) bir tarihçede izlemek
  • Cihazların periyodik bakımlarını takip etmek
  • Cihazlarla ilişkili servis sözleşmelerini, kullanım kılavuzlarını, bakım talimatlarını ve teknik bilgileri anında görüntülemek
  • Cihazların garanti sürelerini etkili bir şekilde izlemek
  • Cihazlarla ilgili servis maliyetlerini analiz etmek
  • Cihazların kalite sorunlarıyla ilgili bir veri tabanına sahip olmak

Müşteride kurulu cihaz merkezde olacak şekilde o cihazla ilişkili her türlü operasyonu entegre bir şekilde kolayca icra etmek ve bu işlemleri tek bir yerden zahmetsizce izlemek cihaz takip çözümümüzü farklı ve popüler kılmaktadır. Ayrıca bir cihaz özelinde oluşturulan teklif, sipariş, satış, kurulum ve satış sonrası tüm servis işlemlerini uçtan uca bütünleşik olarak adım adım yerine getirmek ERM CRM platformunun güçlü yeteneklerindendir.

Müşteride kurulu ve çalışan cihazlara yönelik teknik servis veren bir şirketseniz çözümümüz tam size göredir. Bu cihazları sizin satmış olmanız veya kiraya vermiş olmanız gerekmez. Teknik servis veriyor olmanız yeterlidir.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.