Equipment Maintenance Management

Facilitates equipment maintenance tracking.
Home » CRM Software Solutions » Service CRM » Equipment Maintenance Management

Equipment Maintenance Management Solution

Managing maintenance operations for customer equipment can be challenging for businesses. With our equipment maintenance management solution, you can regularly monitor maintenance schedules and automatically plan maintenance tasks to keep equipment performance at its peak. You can also gain real-time visibility into all equipment and maintenance histories, strengthen your customer relationships, and gain a competitive advantage.

crm-programi-cihaz-bakım-yonetimi
Featured Image

Define periodic maintenance contracts in the system.

Thoroughly record the rules and conditions of periodic maintenance contracts for installed equipment at your customers in the ERM CRM system (including contract start and end dates, upcoming maintenance dates, any replacement parts to be used, maintenance fees and conditions, billing methods, etc.). Set reminders for the upcoming expiration dates of the maintenance contracts.

Featured Image

Automatically track periodic equipment maintenance dates.

For scheduled maintenance in periodic maintenance contracts, the system automatically opens service call records. You can also manually create individual maintenance calls for each piece of equipment if desired. With our process tracking automation solution, establish reminder and escalation rules for future equipment maintenance in various formats. Eliminate manual tracking to ensure your maintenance tasks are timely and that your customers' operations run smoothly.

Featured Image

Monitor all past and upcoming maintenance records in one place.

Track upcoming maintenance schedules for all devices under service agreements with customers on your dashboard daily, weekly, or monthly, and filter by customer if desired. View the complete list of planned future maintenance for each device in one place. Additionally, easily access details of all past maintenance performed on a device from its card. Gain full control over your devices' maintenance operations.

Featured Image

Perform maintenance invoicing integrated with ERP systems.

Streamline your maintenance invoicing by automatically creating order entries in your ERP system before and after maintenance, according to customer agreements, using ERM CRM's ready-made ERP integrations and robust integrator module.

WITH Equipment Maintenance SOLUTION

Ensure timely maintenance for your customers’ equipment.

Fully-fledged technical service program.

Exceptional solutions for post-sales service operations.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage equipment maintenance with ERM CRM.

Request Live Demo

Cihaz Bakım Yönetimi

Cihaz bakım yönetimi, bir şirketteki tüm cihazların optimum performansla çalışmasını ve ömrünü uzatmasını sağlamak için uygulanan bir dizi prosedür ve uygulamadır. Bu yönetim, cihazların düzenli olarak kontrol edilmesini, onarılmasını ve bakımı yapılmasını içerir.

Cihaz bakım yönetiminin şirketlere faydaları:

  • Verimliliği artırmak
  • Maliyetlerden tasarruf etmek
  • Cihazların arıza süresini en aza indirmek ve iş sürekliliğini sağlamak
  • Cihazların ömrünü uzatmak
  • Güvenliği ve uyumluluğu sağlamak
  • Cihazların çevresel etkileri azaltmak

Cihaz bakım yönetimi çözümümüzün şirketlere faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Periyodik bakım sözleşme kurallarının bir yazılıma kaydedilmesi
  • Müşterideki cihazlar için gelecekteki periyodik bakım çağrılarının otomatik oluşturulması ve ERM CRM’in takip altyapısıyla atlanmadan yerine getirilmesi
  • Cihazların bakım geçmişlerinin ve geleceklerinin tek bir yerden kolayca izlenmesi
  • ERP sistemleriyle entegrasyondan dolayı bakım faturaları için sipariş kayıtlarının otomatik oluşması
  • Artan süreç verimliliği ve hızından dolayı müşteri memnuniyetinin artması
  • Bakım süreçlerindeki verimlilik artışından dolayı maliyet tasarrufları sağlanması

Sözleşme, ERP entegrasyonu, iş takip otomasyonu çözümleriyle birlikte kullanılmasından dolayı bütüncül ve uçtan uca cihaz bakım yönetimi mümkün olmaktadır. Bakımların zamanında yapılması, bakım maliyetlerinin kolay hesaplanması ve hızlı faturalanması çözümümüzün sağladığı çarpıcı faydaların başında gelmektedir.

Müşterilerdeki cihazlara düzenli bakım servisi sağlayan firmalar için cihaz bakım yönetimi çözümümüz idealdir.

Evet, kullanabilirsiniz. Ancak, çözümümüz temelde müşterideki cihazların teknik bakım servisleri için tasarlanmıştır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.