PBX Integration

Adds value to your communication.
Home » CRM Software Solutions » Integrations » PBX Integration

PBX Integration Solution

Integrating phone systems with your CRM adds a new dimension to your calls. Connect your cloud phone system or call center software to ERM CRM’s ready-made infrastructure, allowing you to greet your callers by name. By synchronizing calls with your CRM database, you can provide customers with a more personalized communication experience and professionalism.

crm-santral-entegrasyonu- detay
WITH PBX Integration Solution

Phone calls are easy and personalized.

The Distinct Advantages of

Integration with PBX Integration

Impress your customers with our ready-made integration.

Graphics
01
Greet your customers by name.

When your registered customers call the company switchboard, greet them by name. Your customer representative should start the conversation by addressing the customer personally. Send impressive automated greeting SMS messages to your customers. Personalize and professionalize your customer communication.

Working Process Graphics
02
Have your customer's important information right at your fingertips.

When your registered customer calls you, have their past activities and pending tasks instantly available. Don't waste time searching for the customer's previous transactions. Respond quickly to their needs and impress them with your professional approach.

Time Tracking Graphics
03
Call your customers directly from within ERM CRM.

Make calls to your customers with a single click from within ERM CRM. Automatically record all incoming and outgoing call details and link them to customer profiles. This allows you to easily access call information and audio recordings directly from ERM CRM.

04
Easily follow up with customers who couldn’t reach you.

Keep track of customers who called and couldn’t reach you all in one place. Effortlessly return their calls from a single follow-up list. Manage missed calls and ensure you don’t lose valuable customer opportunities.

API working graphics
05
Take advantage of quick automation while on the phone.

Your customer representative can use ready-made templates and automation tools in ERM CRM to send SMS or emails and share documents while greeting customers. This allows for quick resolution of first-level tasks, saving both time and effort.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

Santral İle Entegrasyon

CRM programını santral ile entegre etmek, işletmelerin müşteri deneyimini iyileştirmesine ve verimliliği artırmasına yardımcı olur. Bu entegrasyon sayesinde, gelen ve giden aramalar otomatik olarak CRM sistemine kaydedilir ve müşteri profilleriyle ilişkilendirilir. Satış ekipleri müşteri aramalarını daha verimli bir şekilde yönetebilir, önemli bilgileri kaydedebilir ve müşteri ilişkilerini daha iyi yönetebilir.

Evet, altyapısı hazırdır. Yapmamız gereken kullandığınız santralin API veya web servis entegrasyon bilgileriyle santralinizi ERM CRM’e bağlamaktır.

Hayır. Biz size bir santral önermiyor veya santral altyapısı sunmuyoruz. Sizin satın aldığınız veya kiraladığınız mevcut santralinizi ERM CRM platformuna bağlıyoruz.

CRM veri tabanı ve fonksiyonlarıyla santralin yeteneklerini bir araya getirdiğimizde ortaya hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren harika çözümler çıkmaktadır.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.