Mikro Integration

Seamless Integration with Leading ERP and Accounting Software
Home » CRM Software Solutions » Integrations » Mikro Integration

Mikro Integration Solution

CRM and ERP software are powerful tools that provide high-added value independently and address various business needs. When these two solutions are successfully integrated, they create synergy and excellent business results. ERM CRM, one of Turkey’s most comprehensive CRM solutions, has a robust and complete integration infrastructure with Mikro, the leading ERP software in the Turkish market. This enables us to offer a potent combination that helps you grow your business and enhance operational efficiency.

crm-logo-netsis-mikro-entegrasyonlar
With Mikro Integration Solution

Strengthen your applications.

The Distinct Advantages of

Integration with Mikro

Enhance the power of your technology applications with our ready-made integration engine.

Graphics
01
Benefit from ready-made and comprehensive integration.

Thanks to ERM CRM's ready and quickly adaptable pre-configured infrastructure, you can easily integrate your Mikro application into the ERM CRM platform in less than a day—without any coding. This fast and seamless integration provides significant benefits for your company, supporting you in strengthening your business.

API working graphics
02
Keep your information up-to-date and consistent with two-way integration.

The seamless integration between Mikro and ERM CRM manages the flow of data in real-time and automatically in both directions. Customer information, inventory records, price lists, and accounts receivable data are instantly transferred from Mikro to ERM CRM, while order information is sent in real-time from ERM CRM to Mikro. This ensures data consistency and currency across both applications, allowing your business to operate smoothly and more efficiently.

03
Support your employees' engagement at work.

When a complete, two-way, real-time, ready-made integration is established between ERM CRM and Mikro software, users engage with both applications more efficiently and willingly. This directly impacts your employees' satisfaction, engagement, and overall performance.

04
Centralize your business data and manage it effortlessly.

An integrated system provides quick and easy access to your business data, offering more effective and comprehensive management opportunities. This integration not only enhances your customer service but also significantly improves your data-driven decision-making process. As a result, your business operates more efficiently and gains a competitive edge.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

Mikro ile Entegrasyon

Entegrasyon çözümümüz hazırdır. Herhangi bir kod yazmadan 1 günden daha az bir süre içinde entegrasyonu tamamlayabilir sonrasında hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

ERM CRM ile Mikro arasında tam entegrasyon çift yönlü, gerçek zamanlı ve ihtiyaç duyulduğunda tüm verilerin paylaşımını içeren eksiksiz bir entegrasyonu içerir.

Her türlü veri türü ve veri listeleri çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örnek vermek gerekirse, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri ve listeler çift yönlü aktarılabilir. Anlık cari hesap, stok, bakiye, risk bilgilerine erişilebilir. Gerçek zamanlı raporlama ve analizler yapılabilir.

Evet entegrasyon çözümümüz yüksek performansla sorunsuz bir şekilde 15 yıldan fazla süredir müşterilerimizde çalışmaktadır. Yüksek bir müşteri memnuniyeti söz konusudur.

 

  • Veri tutarsızlıkları giderilir. Veri güncelliği korunur.
  • Maliyetler düşer, çünkü manuel işlemler ve hatalı veri girişi nedeniyle kaynak israfı azalır.
  • İş süreçleri hızlanır ve optimize edilir, bu da iş verimliliğini artırır.
  • Operasyonel ve ticari riskler azalır.
  • Müşteri hizmetlerinde iletişim kalitesi yükselir.
  • Tamamlayıcı teknolojik uygulamaların faydaları katlanır.
  • Kullanıcı güveni ve motivasyonu artar, çalışanlar daha mutlu ve daha üretken hale gelir.
  • Veri güvenliği artar ve hassas bilgiler daha etkin bir şekilde korunur.
  • İşletme içi iş birliği teşvik edilir, departmanlar arasındaki iletişim ve veri paylaşımı kolaylaşır.
  • Müşteri memnuniyeti artar, çünkü daha hızlı yanıtlar ve doğru bilgilere erişim sağlanır.
  • Rekabet avantajı elde edilir, çünkü hızlı kararlar ve daha iyi müşteri ilişkileri mümkün olur.
  • Performans ölçümü ve analizler daha kolay hale gelir, bu da stratejik yönetim için daha fazla veri sağlar.

 

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.