Logo Integration

Seamless Integration with Leading ERP and Accounting Software
Home » CRM Software Solutions » Integrations » Logo Integration

Logo Integration Solution

Tek başlarına değerli olan iki teknolojik uygulama, entegre olduklarında büyüleyici bir sinerji ortaya çıkar. İş süreçlerinizi mükemmel bir şekilde tamamlayan CRM ve ERP uygulamalarının güçlü entegrasyonu, sadece olağanüstü sonuçlar üretmekle kalmaz, aynı zamanda işletmenizi daha rekabetçi ve verimli hale getirir. Türkiye’nin köklü CRM programı ERM CRM, özellikle orta büyüklükteki firmaların en çok tercih ettiği ERP yazılımlardan biri Logo Tiger ve Logo Go ile entegre çalışır ve size işinizi büyütmek için ihtiyacınız olan gücü sağlar.

crm-logo-netsis-mikro-entegrasyonlar
WITH Logo Integration Solution

Multiply the power of your applications.

The Unique Advantages of

Integration with Logo

Create powerful synergy between your applications with our robust integration engine.

Graphics
01
Experience the benefits of ready-made integration right away.

With ERM CRM’s ready and comprehensive pre-configured infrastructure, you can seamlessly integrate Logo software into the ERM CRM platform in less than two days—without any coding. This quick, ready-made integration offers significant convenience for companies.

API working graphics
02
Keep your information current and consistent with two-way integration.

With the seamless integration between Logo and ERM CRM, data flows automatically and in real-time in both directions. For instance, customer information, inventory records, and account data are transferred from Logo Tiger to ERM CRM. In contrast, order information is sent from ERM CRM to Logo. This ensures data consistency and accuracy across both applications, enabling your business to operate faster and more efficiently.

03
Access your business data quickly and easily from a single location.

An integrated system allows users to quickly and easily access business data from a single interface, optimizing your business processes. This integration enhances your customer service and significantly improves your data-driven decision-making process. As a result, your business becomes more efficient and competitive.

04
Enhance your employees' work performance.

When you establish a complete, two-way, real-time, ready-made integration between your CRM and ERP applications, users can confidently and easily use both applications as if they were integral parts of a single system. This increases employee productivity and engagement, enhancing their overall work performance.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

Logo ile Entegrasyon

Entegrasyon çözümümüz hazır olup herhangi bir kod yazmadan 1 günden daha az bir süre içinde hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

ERM CRM ile Logo arasında çift yönlü, gerçek zamanlı ve tüm verilerin paylaşımını içeren bir entegrasyonu kastediyoruz.

Her türlü veri türü çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örneğin, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri çift yönlü aktarılır. Gerçek zamanlı stok, bakiye, risk bilgilerine bakılabilir. Anlık raporlama ve analiz yapılabilir.

ERM CRM çözümlerimiz 15+ yıldır Logo uygulaması kullanan onlarca müşterimizde sorunsuz bir şekilde yüksek performans ile çalışmaktadır.

İki uygulamanın entegrasyonu işletmeler için benzersiz faydalar ortaya çıkarır. Öne çıkan faydalar şu şekildedir: 

Veri Tutarsızlıkları Ortadan Kalkar: Entegrasyon, veri tutarsızlıklarını giderir ve işletme verilerinin bütünlüğünü sağlar.

Manuel Veri Aktarımlarının Zaman ve İşgücü Tasarrufu Sağlanır: İki uygulama arasındaki manuel veri aktarımlarına gerek kalmaz, bu da zaman kaybını önler ve hataları azaltır.

İş Süreçleri Hızlanır: Verilerin otomatik ve hızlı aktarımı, iş süreçlerini hızlandırır ve verimliliği artırır. 

Riskler Azalır: Eksik veya güncel olmayan bilgilerin neden olduğu riskler azalır ve işletmenin daha güvende olmasını sağlar.

Raporlama ve Karar Verme Yetkinliği İyileşir: Güncel verilere dayalı olarak daha iyi raporlar ve analizler elde edilir, bu da daha iyi kararlar almanıza yardımcı olur.

Müşteri Hizmetlerinde İletişim Kalitesi Artar: Müşteri hizmetlerinin müşteri bilgilerine daha hızlı ve doğru bir şekilde erişmesi, iletişimdeki aksaklıkları azaltır ve müşteri memnuniyetini artırır.

Tamamlayıcı Çözümlerin Etkin Kullanılır: İki uygulama, birbirini tamamlayarak iş sonuçlarını daha etkili hale getirir.

Kullanıcı Güveni ve Motivasyonu Artar: Kullanıcılar, güçlü entegrasyon sayesinde uygulamalara daha fazla güvenirler ve kullanma motivasyonları artar.

Çalışan Mutluluğu ve Üretkenliği Artar: İş süreçlerinin optimize olması, çalışanların daha mutlu ve üretken olmalarına katkı sağlar.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.