Task Management

Gets your tasks and projects organized.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Task Management

Task Management Solution

Time is our most valuable resource, and it’s limited. Much of our daily work is spent completing personal tasks or assigning and tracking tasks for our colleagues and teams. We need powerful tools to manage our and our team’s time effectively. Our task management solution helps you organize, plan, track, and complete tasks, providing you with peace of mind that tasks won’t slip through the cracks. It simplifies your workload, prevents tasks from slipping through the cracks, and increases productivity, making you feel more secure and at ease.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
crm-programi-is-ve-gorev-takibi-infografik
Featured Image

Create and maintain your own to-do list.

With our ERM CRM job and task-tracking solution, you can effortlessly create daily and weekly to-do lists and checklists. Assign tasks to yourself, sync them with your calendar, and conveniently monitor your progress in one central location. Enhance your time and work management efficiency while following reminder rules to stay on track. Say goodbye to interruptions, delays, and forgotten tasks in your busy, stressful days. Capture important developments related to your tasks by adding notes and attaching essential documents. Additionally, gain insights into your past activities as you effectively plan for the future.

Featured Image

Organize tasks and keep track of your team.

With our task management solution, you can define and categorize tasks, set deadlines, link them to your Outlook calendar, and prioritize assignments for individuals or teams. Monitor the progress of tasks through dashboard screens and create reminder rules to leverage the power of automated notifications. Facilitate collaboration between teams to ensure all tasks are completed on time. Harness the motivating power of transparency and traceability. Identify feedback areas for your employees and team to uncover development opportunities. Maintain a history of actions taken on tasks and utilize this data for analysis.

Featured Image

Empower your teams to collaborate.

Enhance your teams' productivity and strengthen collaboration with our task management solution. Thanks to the ease of task assignment, direction, and sharing, empower your teams to complete tasks quickly and effectively. Gain insights into your team members' performance and invest in their areas of development.

Featured Image

Focus on key tasks and manage your risks.

Our task management solution provides you with a comprehensive, real-time view of pending tasks within your organization or the units under your responsibility. You can prioritize essential tasks, track and report on delayed or disrupted tasks and jobs, and take proactive measures to manage risks, identify missed opportunities, address areas of dissatisfaction, and optimize work in progress. This will help you make informed decisions and minimize potential risks.

WITH Task Management Solution
You’re in control of the tasks.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

İş ve Görev Takibi

Bu çözüm şirketteki herkesin kullanacağı temel bir fonksiyondur. Herkes kendi iş listesini bu çözüm yardımıyla etkili bir şekilde yönetir. Şirkette herkes aynı anda hem görev tamamlayan hem de görev atayan pozisyondadır. Ayrıca, temel işletme yönetimi için gerekli bir CRM çözümü olduğundan her büyüklükte ve her sektörden şirket bu çözüme ihtiyaç duyar ve kullanır.

İş ve görev takibi çözümü, işlerinizi ve görevlerinizi organize etme ve başlangıçtan kapanışa kadar izleme ve yönetme sürecidir.

Çoğunlukla, şirketler CRM programına yatırım yaptıklarında, esas olarak bunun müşteri deneyimi ve satış tarafına odaklanırlar. Ancak CRM programları, şirketlerin kendi iç işlerindeki üretkenliklerini ve etkinliklerini artırmalarına da yardımcı olan çok güçlü çözümler içerir. Onlardan biri de iş ve görev takibi / yönetimi çözümüdür. Bu çözümle müşteri ve tedarikçilerinize de görevler atayabilirsiniz ancak çoğunlukla bu fonksiyon şirket içi işler ve görevlerde kullanılır.

Kendi kişisel zamanınızı ve görevlerinize yönetmenize yardımcı olan güçlü bir çözümdür. Bundan daha önemlisi ekibinizin ve sorumlu olduğunuz tüm organizasyonun iş süreçlerini ve görevlerini etkili ve verimli bir şekilde bütüncül bir bakış açısıyla kolaylıkla yönetmenize yardımcı olur. Bu, görevlerinizi tamamlamak için daha fazla zaman harcamanıza ve onları yönetmek için daha az zaman harcamanız anlamına gelmektedir.

Proje yönetiminde ekip üyelerine bir zamana bağlı olarak atanan görevler başta olmak üzere ERM CRM platformunun diğer tüm çözümleriyle (temel CRM, satış, servis ve pazarlama çözümleri) entegre çalışması bu çözümü merkezi ve vazgeçilmez yapar.

  • İşleri ve görevleri düzenlemenize, atamanıza ve önceliklendirmenize yardımcı olur.
  • İş ve görevlerin ilerleme aşamalarını izlemenizi kolaylaştırır.
  • Hedefler belirlemenize, çıktıları takip etmenize ve son teslim tarihlerini yönetmenize olanak tanır.
  • İş akışlarını kolaylaştırmak için kapsamlı, özelleştirilebilir seçenekler sunar.
  • Tüm görevleri kendi başınıza hatırlama ihtiyacını ortadan kaldırır ve zamanında hatırlatmalarla sizi takipte tutar.
  • Ekip iş birliğini güçlendirir. İş ve görevler için ekip üyelerinin gelişim alanlarını tespit etmenize ve etkili geri bildirim vermenize imkan tanır.
  • Aksayan iş ve görevlerle ilgili riskleri yönetmenize yardımcı olur.
  • İş ve görevleri tamamlama aşamalarında şirket çalışanlarının elde ettiği deneyimlerin yazılı olarak kaydedilmesine ve bunların analiz edilmesine altyapı sağlar. Kurumsal hafızayı güçlendirir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.