Shipment Tracking

Your shipments are secure.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Shipment Tracking

Shipment Tracking Solution

Preventing the loss of your documents ensures your business’s data security and reduces disputes with customers as well as legal risks. With our shipment tracking solution, track your shipment information digitally and avoid wasting time on tracking delivery status.

crm-gelen-giden-kargo-yonetimi
Featured Image

Digitize your inbound and outbound shipment records.

Record your incoming and outgoing shipments in ERM CRM instead of using a notebook. Classify your shipments by type, priority, and content as you wish. If necessary, take a photo and attach it to the record. Note any important comments related to the shipment within the record. Facilitate solution actions for potential shipment losses or delays.

Featured Image

Manage the shipment flow between your branches and offices.

Gain a complete view of documents and shipments transmitted between your companies, offices, or branches via cargo or personnel. Monitor and track your shipments in transit through dashboard screens. Reduce phone traffic regarding shipment status. Ensure that your valuable documents and deliveries reach their recipients quickly within your company without getting lost.

Featured Image

Leverage the convenience of automated updates and reminders.

Set up automatic email and SMS notifications and reminders for the recipients and responsible individuals at every stage of the shipment. Leverage the convenience of automation instead of manual tracking. Reduce unnecessary phone traffic.

Featured Image

Analyze your inbound and outbound shipments to facilitate reconciliations.

Utilize ready-made reports for your inbound and outbound shipments. Analyze your shipment circulation and costs by unit, branch, and company breakdowns. Simplify financial reconciliations with your shipping suppliers.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your shipments with ERM CRM.

Request Live Demo

Gelen Giden Kargo Yönetimi

Gelen-giden kargo yönetimi, bir işletmenin veya organizasyonun gelen ve giden kargoları etkili bir şekilde yönetmek, izlemek ve düzenlemek amacıyla kullanılan bir süreç veya yazılım sistemidir. Bu yönetim sistemi, işletmelerin kargo süreçlerini optimize etmelerine, kaynakları daha iyi kullanmalarına ve müşteri memnuniyetini artırmalarına yardımcı olur.

Gelen – giden kargo yönetimi çözümümüzün işletmelere ana katkıları şunlardır:

  • Gelen giden kargo kayıtlarını defterde tutmak yerine dijitalleştimek suretiyle yetkililer tarafından izlenebilirliğini sağlamak.
  • Kargo detaylarıyla ilgili rapor ve analize veri sağlayacak şekilde kapsamlı kayıtlar girmek.
  • Şube ve ofisler arası kargo trafiğini izlemek ve yönetmek
  • Otomatik bilgilendirme ve hatırlatma mesajlarıyla manuel işlemleri ve gereksiz telefon trafiğiniz azaltmak
  • Kargo tedarikçileriyle muhasebe mutabakatlarını kolaylaştırmak
  • Kargo maliyetlerini ve sirkülasyonunu detaylı kırılımlarda analiz etmek ve iyileştirmeler yapmak
  • Kargo gönderilerinde olası kayıplara karşı hesap verebilirliği mümkün hale getirmek
  • Kargo gönderilerinde kaybolma ve gecikmeleri azaltarak olası müşteri ihtilaflarının ve ticari risklerin önüne geçmek

Gelen – giden kargo yönetimi çözümümüz hazır olup şirket sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak tüm işletmeler için uygun temel bir CRM uygulamasıdır. Özellikle çoklu ofis ve şubelere sahip şirketler için ve yoğun gelen – giden kargo trafiğine sahip işletmeler için karmaşayı yönetme ve günlük hayatı kolaylaştırma anlamında önemli bir ihtiyaçtır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.