Shared Document Management

Easy access to your documents.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Shared Document Management

Shared Document Management Solution

Businesses need a shared document management system to keep their data secure and easily accessible. With our Shared Document Management solution integrated with Google Drive, categorize and store your valuable and frequently used documents within ERM CRM. Keep your documents safe. Authorized employees can access your documents from anywhere in the world at any time. Save time spent finding and sending documents.

crm-ortak-dokuman-yonetimi
Featured Image

Digitize, institutionalize, and protect your valuable documents.

Digitize your company's know-how, knowledge base, corporate memory, and valuable documents with legal evidence status, and centralize them by storing them on your own servers or in Google Drive. Easily back them up. Protect your valuable documents stored on your employees' computers, in drawers, or cabinets from getting lost. Safeguard the documents that contain your business gains and experiences.

Featured Image

Easily access your shared documents and save time.

Save your valuable and frequently used documents (product images, contracts, proposals, service forms, commonly used forms, regulations, product technical documents, technical specifications, training materials, etc.) in the ERM CRM document management system (on your servers or Google Drive). Access your documents from anywhere worldwide, 24/7, through web or mobile applications. Don’t waste time searching for or sending documents within the company. Respond to customer requests instantly and save on paper and printing costs.

Featured Image

Grant access permissions for your documents and protect confidentiality.

Easily authorize your documents using the organizational and permission tree of the ERM CRM platform. Ensure that your employees can only access the documents they need. Display only the documents for which each employee has permission on the main ERM CRM dashboard. Utilize access and usage logs for documents when necessary. Protect your data privacy.

Featured Image

Create new documents collaboratively with your team.

Sometimes, teams in different locations need to work collaboratively on a single document in a digital environment, making revisions and finalizing the content. Facilitate this collaboration and joint content creation with our Shared Document Management solution. Retain all versions of the documents produced during the process.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your documents with ERM CRM.

Request Live Demo

Ortak Doküman Yönetimi

Ortak Doküman Yönetimi, belgelerin oluşturulmasından, depolanmasından, erişilmesinden, paylaşılmasından, korunmasından ve imha edilmesinden sorumlu olan bir dizi süreç ve uygulamadır. Bu yönetim sistemi, iş birliğini artırmayı, belge güvenliğini sağlamayı ve verimliliği artırmayı hedefler.

Ortak doküman yönetim çözümümüzüm şirketlere sağladığı temel faydalar şunlardır:

  • Google Drive ile entegre çalışır. Sunucularınızda doküman yönetimi için kaynak ayırmanıza gerek olmaz.
  • Değerli ve sık kullanılan dokümanlarınızın iş süreçleriniz için ortak kullanımını sağlar.
  • ERM CRM’in web ve bulut tabanlı teknolojik altyapısı sayesinde çalışanlarınız dünyanın her yerinden ve her zaman dizüstü bilgisayar, tablet ve mobil telefonları ile dokümanlara kolaylıkla erişip paylaşabilirler.
  • Dokümanlarınızın dijitalleştirilmesine, güvenle saklanmasına ve ortak kullanımına yardımcı olur.
  • Yetkilendirme yoluyla dokümanlarınızın ve verilerinizin gizliliğini korur.
  • Ekip halinde bir doküman üzerinde çalışmaya imkan sağlar.
  • Doküman aramaya harcanan zamandan veya ortak ve sık kullanılan dokümanları e-posta yoluyla paylaşma operasyonlarından tasarruf etmenizi sağlar.

Ortak doküman yönetimi çözümümüz hazır ve temel bir uygulamadır. Her büyüklükte şirket için katma değer sağlayan gerekli bir çözümdür.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.