Procurement Request Management

Instant solutions for your needs.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Procurement Request Management

Procurement Request Management Solution

Procurement processes in companies are multi-step operations involving collaboration across different departments, with financial implications and long timelines. With our Procurement Request Management Solution, digitize and standardize your procurement processes. Optimize them to make the entire process transparent and fully traceable.

crm-satin-alma-talep-yonetimi
Featured Image

Digitize your procurement request and approval process.

Say goodbye to tracking internal procurement requests and approvals via email and paper forms. For all procurement requests (materials, raw materials, equipment, consumables, technological products, services, etc.), create records within ERM CRM, submit them for manager approval, and forward them to the procurement officer. If needed, apply different approval workflows based on the product or service being procured. Keep all approvals and communications in one place and track them within a single history log.

Featured Image

Make your procurement processes standardized and transparent.

Manage every step of the procurement process—from request creation to product or service delivery and payment approval—through a centralized platform with consistent rules across your entire company. Monitor progress from dashboard screens, making the process flow and any potential issues visible to all teams effortlessly.

Featured Image

Measure and optimize the performance of your procurement process.

Report on how long each stage of a procurement request—approval, quotation, evaluation, contract, order, and delivery—takes. Measure the speed performance of all stakeholders involved in the process. Compare quotation prices with the final prices achieved through negotiation. Gather feedback from requesting units via satisfaction surveys. Optimize your procurement process with the help of ERM CRM’s comprehensive reporting and analysis tools.

Featured Image

Accelerate your procurement processes.

Eliminate manual tracking with ERM CRM’s process tracking automation, automatic notifications, reminder messages, and customizable dashboard monitoring screens. Accelerate approval processes and quickly address bottlenecks. Enhance the efficiency of your procurement processes.

WITH Procurement Request Management Solution

Track every step from request to delivery!

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your procurements with ERM CRM.

Request Live Demo

Satın Alma Talep Yönetimi

Satın alma talep yönetimi çözümü, bir işletmenin şirket içindeki satın alma süreçlerini daha verimli, şeffaf ve yönetilebilir hale getirmeyi amaçlayan bir sistem veya yazılımdır. Bu çözüm, işletmenin malzeme, hizmet veya diğer kaynakları satın alırken ortaya çıkan taleplerin oluşturulmasından başlayarak, onay süreçlerini, izleme, raporlama ve performans ölçümünü kapsar. Bu çözümler, işletmelerin talepleri toplamak, onaylamak, tedarikçilere iletmek, teklifleri değerlendirmek, siparişleri vermek ve siparişleri takip etmek gibi görevlerini kolaylaştırır.

Satın alma talep yönetimi çözümleri genel faydalarını şu şekilde özetleyebiliriz:

Süreç Standardizasyonu: Tüm satın alma talepleri aynı süreçlere tabi tutularak standartlaştırılır.
Şeffaflık ve İzlenebilirlik: Taleplerin durumu, aşamaları ve geçmişi kolayca takip edilir.
Onay Süreçlerinin Hızlanması: Elektronik ortamda yapılan işlemler, onay süreçlerini hızlandırır ve zaman kazandırır.
Maliyet ve Bütçe Kontrolü: Satın alma talepleri üzerinde yapılan izleme, bütçe yönetimi sağlar ve gereksiz satın almaları azaltarak maliyetleri düşürmeye yardımcı olur.
Performans Analizi: Sürecin performansı ölçülerek iyileştirme fırsatları ortaya konur.

Çözümümüz hazır olup, şirketlerin kendi özgü iş kurallarına göre kolaylıkla uyarlanabilir.

Her işletme faaliyetlerini yürütmek için satın alma operasyonları yürütür. Satın alma operasyonları uzun süren ve çok aşamadan geçen şirketler için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.