Meeting Management

Enhances your meeting efficiency.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Meeting Management

Meeting Management Solution

Meetings are critical in coordinating decision-making processes and supporting businesses in achieving their goals quickly. With our Meeting Management Solution, plan, schedule, and execute your meetings on time. Track your meeting outcomes and ensure that decisions are implemented. Make sure your meetings don’t waste your time.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Ensure your meetings don’t overlap and start on time.

Plan, schedule, and synchronize all your routine and non-routine meeting activities with Outlook or Google Calendar. Organize participants, including meeting format (online or in-person) and frequency. If needed, allocate and manage physical meeting rooms. Track all your personal or group meetings, past or future, in a planning table. Ensure your meeting dates and rooms don’t overlap. Our notification and reminder tools will alert you to upcoming meetings in advance. Never be late for your meetings or start them late.

Featured Image

Create meeting agendas and share them with participants.

Record all your meeting agendas and rules in ERM CRM. Could you share them with the participants in advance? Attach informative documents and presentations. Collect feedback from participants and allow them to add presentations, reports, and documents. If desired, collaboratively establish a dynamic and interactive meeting agenda with participants. Prepare in advance to ensure your meetings are efficient.

Featured Image

Track your meeting outcomes and implement them.

Enter your meeting notes and decisions into ERM CRM, and attach the meeting minutes if available. Share them easily with relevant parties. Assign responsibilities for decisions and define completion timelines. Enhance the effectiveness of decision implementation with automatic reminders and notifications. Each responsible individual can record activities, comments, and documents related to their assigned decisions in ERM CRM. Ensure that your meeting decisions don’t get lost in the past and remain tracked.

WITH Meeting Management Solution

Track your meeting decisions.

Featured Image

Collect feedback with meeting evaluation surveys.

Effortlessly gather feedback from participants about the efficiency and effectiveness of your meetings using pre-made and automated meeting evaluation survey forms. Rate your meetings, generate reports, and create insights for your future meetings.

Featured Image

Gain a complete view of meeting decisions.

Track all meeting decisions, actions taken, pending items, responsible individuals, and overdue tasks in a single table within your company. Generate custom reports and monitor them on dashboard screens. Keep the entire history of your meetings at your fingertips and build your meeting archive.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your meetings with ERM CRM.

Request Live Demo

Toplantı Yönetimi

Etkili toplantı yönetimi, işletmelerin toplantıları daha üretken, odaklı ve sonuç odaklı bir şekilde yönetmelerini sağlayan bir dizi iyi uygulama ve stratejiyi içerir. İşte etkili toplantı yönetimi için bazı temel prensipler:

  • Amaç ve hedef belirleme
  • Doğru katılımcı seçimi
  • Gündem oluşturma ve önceden paylaşma
  • Zaman yönetimi
  • Katılım ve iletişim
  • Tartışmaları yönetme
  • Not tutma ve kararlar alma
  • Toplantı sonrası eylem adımları ve takip
  • Toplantı değerlendirmesi

Toplantı yönetimi yazılımımızın güçlü yönleri şunlardır:

  • Microsoft Outlook ve Google Takvim ile çift yönlü entegrasyonun olması ve tüm toplantı planlarının bu uygulamalar üzerinden organize edilebilmesi
  • Toplantı gündeminin katılımcılarla birlikte dinamik bir şekilde belirlenebilmesi
  • Toplantı çıktıları için ERM CRM içinden görevlendirme yapılması ve sonuçlarının takip edilmesi
  • Tüm toplantı aktivitelerinin, karar ve aksiyonlarının arşivinin tutulması, raporlanabilmesi ve analiz edilmesi
  • Toplantı öncesinde ve sonrasında tüm sürecin otomatik bildirim ve hatırlatmalarla yönetilmesi
  • Toplantı verimliliğinin anketler yoluyla ölçülmesi

Toplantı yapan ve toplantı kararlarının takibini önemseyen her şirket için harika bir çözümdür. Özellikle rutin ve büyük toplantıların sekretaryasını takip eden çalışanların işlerini kolaylaştırmakta ve zamandan tasarruf sağlamaktadır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.