Collection Management

Easy collections, strong finance.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Collection Management

Collection Management Solution

To strengthen your cash flow and ensure the sustainability of your business, a solution-oriented approach is essential for receivable collections. Manage your collection process in one platform, integrated with your accounting software, using our Collection Management solution. Monitor the performance and progress of the process in real time on the dashboard screens and leverage the power of reporting. Ensure that your receivables are collected on time.

crm-tahsilat-kayit-ekrani
Featured Image

List your receivables in ERM CRM with ERP integration.

Create a list of your receivables in ERM CRM through our ready-made ERP integrations or a customized ERP integration explicitly developed for you (integration with accounting software). Alternatively, upload them in bulk from an Excel document. View and monitor your receivables collectively based on customer, amount, payment terms, and delays.

Featured Image

Set up automatic assignments for your receivables.

You can use ERM CRM to automatically assign tasks from your receivables lists to a chosen user. Debt collectors can record activities such as phone calls, emails, and reconciliations for each debt follow-up task. You can also input the customer's payment commitments and terms in ERM CRM, track developments and opinions, and create payment plans if needed. ERM CRM allows you to classify the collection potential of receivables and manage the collection process with a structured plan.

Featured Image

Accelerate your collections with our payment system infrastructure.

Send payment links to your customers via SMS or email. Securely and quickly collect receivables from your clients using credit cards.

WITH Collection Management Solution

Strengthen your cash flow.

Featured Image

Effectively track your receivables with our process automation wizard.

Leave manual tracking and reminders to our process automation wizard. Just set your notification and reminder rules. Enter critical dates and amounts into the system, and let it handle the rest. Save time and effort.

Featured Image

Monitor your customers' collection history from a single dashboard.

Track all your activities related to collecting receivables from your customers, including automated reminders, payment plans, customer commitments, and their compliance levels, from customer history records. Easily monitor your customers' payment habits and cycles.

Featured Image

Analyze your collection performance and progress.

Monitor your collection performance and progress in real time on your dashboard. With our reporting tools, gain detailed insights into your collection process. Use customizable reports to focus on customer outstanding balances, helping you better understand your business's financial health. Make data-driven decisions when defining your collection strategies and obtain essential information for continuous improvements.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your collections with ERM CRM.

Request Live Demo

Tahsilat Yönetimi

Tahsilat veya alacak yönetimi, bir işletmenin satış sonrası müşterilerinden alacaklı olduğu miktarı zamanında planlı bir şekilde tahsil etme sürecini ifade eder. Bu süreç, işletmelerin müşterilerinden tahsil edilmesi gereken alacakları izlemelerini, yönetmelerini ve tahsilat süreçlerini optimize etmelerini sağlar.

Tahsilat yönetiminin temel amacı, işletmelerin likiditesini artırmak, nakit akışını düzenlemek ve finansal istikrarlarını korumaktır. Bu süreç, müşterilere yapılan satışların karşılığında beklenen ödemelerin zamanında ve eksiksiz olarak alınmasını sağlamayı ve sürdürülebilir büyümeyi hedefler.

Tahsilat yönetimi genellikle aşağıdaki unsurları içerir:

  • Tahsilat politikalarının belirlenmesi
  • Fatura ve tahsilat takibi
  • Ödeme hatırlatmaları
  • Gecikmiş ödemelerin incelenmesi ve çözüm politikaları
  • Müşteri ilişkileri yönetimi

Tahsilat veya alacak yönetimi çözümümüzün şirketlere temel faydaları şunlardır: 

  • ERP sistemlerinden anlık müşteri borç bilgisini alır ve tahsilat listeleri oluşturur.
  • Excel ile takibi yapılacak tahsilat listesi yükleyebilirsiniz.
  • Tahsilat aramaları için otomatik ve manuel görevlendirmeler oluşturur.
  • Sanal pos entegrasyonuyla hızlı tahsilat gerçekleştirebilirsiniz. Bu şekilde muhasebe işlemlerinde operasyonel verimlilik sağlar. Müşteriye ve muhasebe biriminde çalışanlarınıza zaman kazandırır.
  • Otomatik bilgilendirme ve hatırlatmalarla tahsilat sürecini hızlandırıp daha etkili takip etmenize katkıda bulunur.
  • Müşterilerinizin tüm ödeme geçmişlerini ve tahsilat aktivitelerini tarihçe içinde takip edebilirsiniz. Bu şekilde kurumsal hafıza oluşturur.
  • Tahsilat süreçlerinizin etkinliğini ve verimliliğini katlar.
  • Müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirir. Verimsiz iletişimi ve iletişim kazalarını önler.

Hazır ERP entegrasyonlarımızdan birini (Logo, Netsis, Mikro, Uyumsoft, IFS, ETA vb.) kullanıyorsanız tahsilat yönetimi çözümümüzü hemen kullanmaya başlayabilirsiniz. Bunların dışında bir muhasebe yazılımı kullanıyorsanız bir uyarlama entegrasyonu yapmamız gerekir veya excel üzerinden alacak listelerini yükleyerek çözümümüzü kullanabilirsiniz.

Tahsilat yönetimi çözümümüz temel bir CRM uygulamasıdır. Hemen hemen her şirketin vadesi gelmemiş alacağı vardır. Tahsilat süreci olan her şirket için çözümümüz uygundur. Bunun yanında müşteri sayısı fazla, alacak döngüleri yoğun ve tahsilat sorunu belirgin olan firmalar için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.