Asset Assignment & Tracking

Protect your valuable physical assets.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Asset Assignment and Tracking

Asset Assignment & Tracking Solution

Recording and safeguarding physical assets (such as equipment, devices, and fixtures) is one of the most critical responsibilities for businesses. With ERM CRM’s Asset Management Solution, you can log your physical assets, assign them to the right individuals, and manage employee usage rights. With end-to-end approval processes, you can oversee the entire lifecycle of an asset, from purchase and assignment to an employee to periodic maintenance, repair, and resale. Protect your valuable assets by digitizing their information.

crm-zimmet-yonetimi
crm-programi-zimmet-yonetmi-cozumu
Featured Image

Register and manage your physical assets.

Register and update your devices, fixtures, and equipment in ERM CRM individually or collectively. Create custom forms based on asset type (class, brand, model, year, invoice details, etc.). Generate and report detailed inventory lists for all your physical assets within the business. Plan for new inventory purchases and take action on assets that need to be disposed of or are sitting idle.

Featured Image

Protect your physical assets by assigning them to the right individuals.

Assign your business's physical assets to the right individuals and manage the process with approval workflows. Create signed asset assignment documents and store them digitally for legal protection. Retrieve or update asset assignments as needed. Identify overdue returns and reduce the risk of theft, loss, or damage to your assets.

Featured Image

Easily track all activities related to your physical assets.

Manage all activities related to your physical assets from a single platform, including purchasing, assignment, periodic maintenance, warranty periods, repair costs, and insurance processes. Record every action taken on your assets and track their full history for easy reference.

WITH Asset Assignment & Tracking Solution

Ensure the security of your assets.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Protect your assets with ERM CRM.

Request Live Demo

Sık Sorulan Sorular

Zimmet Yönetimi

Zimmet yönetimi çözümü, işletmelerin fiziksel envanterini (demirbaş, cihaz, ekipman, bilgisayar, cep telefonu, şirket araçları, ofis malzemeleri vb.) daha etkili bir şekilde izlemelerine, kaydetmelerine, yönetmelerine ve denetlemelerine yardımcı olan bir yazılım veya sistemdir. Zimmet, bir varlığın atanmış kişi veya departman tarafından kullanılmasını veya sorumluluğunu temsil eder. Zimmet yönetimi, şirketlerin bu varlıkların doğru kişilere tahsis edilmesini, kullanımını izlemelerini, kaybolmasını veya kötüye kullanılmasını önlemelerini sağlar.

Zimmet Yönetimi Çözümümüzün sağladığı faydaları şu şekilde özetleyebiliriz:

Varlık İzleme: İşletmenizin tüm varlıklarını kaydetme ve izleme yeteneği sağlar.

Zimmet Atama: Her varlığın sorumlusu veya kullanıcısı belirlenir ve zimmetlenir. Bu şekilde varlıklarınızın zayi olma riski azalır.

Yasal Koruma: Varlıklarınızın sorumlularını belirleyerek, kullanıcı kaynaklı bir zarar oluşması durumunda yasal olarak rücu etme imkanını kolaylaştırır.

Zimmet Geri Alma: Bir varlığın kullanımı sona erdiğinde veya bir kişi şirketten ayrıldığında, zimmetin geri alınmasını sağlar.

Raporlama ve Analiz: Varlıkların kullanımı hakkında raporlar oluşturur ve verileri analiz eder, böylece organizasyonlar daha iyi kararlar almanızı sağlar.

Güvenlik: Varlıkların izinsiz kullanımını önlemek için güvenlik kontrolleri sağlar.

Bakım ve Tamir: Varlıkların bakım ve tamir süreçlerini izler ve yönetir.

İş Sürekliliği: Varlıkların eksiksiz ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlayarak iş sürekliliğini destekler.

  • Fiziksel varlıklar kayıt formunun firmalara göre uyarlanabilmesi
  • Zimmetleme süreci için onay akışı işletilmesi
  • Zimmete konu fiziksel varlığın satın alınmasından tekrar satılması veya ıskartaya çıkartılması anına kadar olan tüm aşamaların geçmişe yönelik olarak izlenebilmesi
  • Doküman yönetim sistemi altyapısının kullanılması

Her şirketin faaliyetlerini sürdürmesi için ekipman, cihaz ve demirbaş kaynaklarına ihtiyacı vardır. Bu yüzden zimmet yönetimi çözümümüz her şirketin kullanacağı temel bir CRM uygulamasıdır. Bunun yanında çok fazla sayıda fiziksel varlığa sahip şirketler için zaruri bir ihtiyaçtır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.