Activity Management

Customer history all in one place.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Activity Management

Activity Management Solution

Activity management in CRM programs is critical as an integral part of customer management. With ERM CRM’s activity management infrastructure, you can log and easily track all activities related to your main CRM records (such as customer, opportunity, quote, order, call, etc.) in one place. After each activity, you can plan and monitor additional future actions seamlessly.

crm-aktivite-yonetimi
Featured Image

Track your activities, build a customer history.

Log all your key customer interactions in a centralized database: client visits, critical phone calls, meetings, important shipments, emails, SMS messages sent through ERM CRM, and even inbound calls, thanks to switchboard integration. In short, capture every significant customer engagement to build and preserve your company’s institutional memory by maintaining detailed customer histories.

Featured Image

Enrich your activities with notes, documents, reminders, and plans.

Enhance your activities with detailed notes, attachments, and future plans. Visualize your upcoming tasks on a calendar and stay organized with timely reminders.

Featured Image

Monitor all your activities in one place.

Monitor activity summaries and details through dashboards, watchlists, reports, and analytics screens. View all customer-related activities in a consolidated and summarized format on the customer panel—access detailed information about all activities in the customer card. Gain a 360-degree view of your activities.

WITH Activity Management Solution

Keep a record of your customer interactions.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

Aktivite Yönetimi

CRM programlarında aktivite yönetimi, müşterilerinizle olan tüm etkileşimleri (eposta, ziyaret, toplantı vb.) takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir. Aktivite yönetimi müşteri yönetiminin tamamlayıcı bir özelliği olarak CRM programlarının en kritik fonksiyonlarından biridir. Aktivite yönetiminin en temel faydası kurumsal bir müşteri geçmişi oluşturmaktır.

Aktivite geçmişte yaptığınız bir müşteri etkileşimini ifade eder. Plan ise gelecekte yapacağınız bir müşteri faaliyetine verilen addır.

Ziyaret, gelen – giden telefon, mesaj gönderme (E-posta, SMS), kargo, ödeme, masraf gibi temel aktivite ekranlarımız bulunmaktadır. Bunun yanında müşteriyle ilişkili olarak geçmişte yapılan her işlemi (teklif, servis, sipariş, satış, numune gönderimi vb.) aktivite genel başlığı altında sınıflandırabiliriz.

Müşteriyle ilişkili olarak icra ettiğiniz tüm aktiviteleri müşteri, satış fırsatı, satış teklifi, satış siparişi, servis çağrısı gibi temel operasyonlarla ilişkilendirebilir ve bunları kolaylıkla takip edebilirsiniz. Bu sayede aktivite yönetimi özel bir çözüm olmaktan çıkıp tüm operasyonlarla entegre genel bir özellik olarak fonksiyon görmektedir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.