Tedarikçi İlişkileri Yönetimi

Tedarikçilerinizle ilişkilerinizi güçlendirir.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Tedarikçi İlişkileri Yönetimi

Tedarikçi İlişkileri Yönetimi Çözümü

Şirketler için tedarikçi ilişkilerini yönetmek müşteri ilişkilerini yönetmek kadar önemlidir. Tedarikçi ilişkileri yönetimi çözümümüzle tedarikçilerinizle iletişiminizi geliştirin. Tedarikçilerinizle olan satın alma, sözleşme ve sipariş sürecini elektronik ortamda yönetin. Tedarik sürecinizi optimize edin, maliyetleri azaltın ve sürdürülebilirliği artırın.

crm-tedarikci-iliskileri-yonetimi
Featured Image

Tedarikçilerinizi ve tüm iletişimlerinizi merkezi bir veri tabanına kaydedin.

Tedarikçilerinizi merkezi bir veri tabanına (ERM CRM platformu) kaydederek, tedarikçi bilgilerini düzenli bir şekilde saklayın ve erişimi kolaylaştırın. Tedarikçilerinizle yaptığınız her türlü iletişim aktivitelerini takip edin.

Featured Image

Tedarikçilerinizle yapacağınız sözleşme sürecini kolaylaştırın.

Elektronik ortamda sözleşme sürecini yöneterek, sözleşme detaylarını izleyin, güncelleyin ve tedarikçilerle ilişkilerinizi netleştirin. Sözleşme onay sürecini hızlandırın. Sözleşmelerinizi ortak doküman sistemine kaydedin.

Featured Image

Satın alma ve siparişleri etkili yönetin.

Tedarikçi ilişkileri yönetimi çözümümüzle satın alma talep onaylarını ERM CRM içinden yönetin. Tedarikçilerinizden gelen teklifleri doküman olarak ERM CRM’e kaydedin. Ürün ve hizmet siparişleri verin, teslimatları takip edin. Tedarik sürecinizi uçtan uca yönetin.

TEDARİKÇİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Ürün ve hizmet kalitenizi koruyun!

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Tedarikçi ilişkilerinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Tedarikçi İlişkileri Yönetimi

Tedarikçi İlişkileri Yönetimi (Supplier Relationship Management – SRM), bir işletmenin tedarik zinciri içindeki tedarikçileriyle olan ilişkilerini stratejik ve etkili bir şekilde yönetme sürecidir. Bu süreç, tedarikçilerin seçimi, değerlendirmesi, yönetimi ve geliştirilmesi ile ilgili faaliyetleri içerir. Tedarikçi İlişkileri Yönetimi, tedarikçilerle olan iletişimi geliştirmeyi, iş birliği içinde çalışmayı ve karşılıklı fayda sağlayacak uzun vadeli ilişkilerin oluşturulmasını hedefler.

Tedarikçi ilişkileri yönetimi çözümümüzün sağladığı faydaların konu başlıklarını şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Tedarikçi verilerinin merkezi yönetimi
  • Daha iyi tedarikçi seçimi
  • Sipariş ve teklif yönetimi
  • Sözleşme yönetimi
  • İş birliği ve iletişi geliştirme
  • Tedarikçi performansının izlenmesi
  • Maliyet ve verimlilik

Ürün ve hizmet üretiminde çok sayıda tedarikçi ile iletişime geçen, tedarikçi ağı geniş olan işletmeler için çözümümüz yüksek katma değer sunmaktadır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.