Aktivite Yönetimi

Müşteri tarihçesi tek bir yerde
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Aktivite Yönetimi

Aktivite Yönetimi Çözümü

CRM programlarında aktivite yönetimi müşteri yönetiminin ayrılmaz bir parçası olarak kritik bir öneme sahiptir. Siz de ERM CRM programının aktivite yönetimi altyapısıyla ana CRM kayıtlarınızla (müşteri, fırsat, teklif, sipariş, çağrı vb.) ilişkili müşterilerinize yönelik tüm aktivitelerinizi tek bir yere kaydedin ve kolaylıkla izleyin. Her aktivite sonrası geleceğe yönelik ilave aksiyonların da planlamasını ve takibini yapın.

crm-aktivite-yonetimi
Featured Image

Aktivitelerinizi kayıt altına alın, müşteri tarihçesi oluşturun.

Müşterilerinize yaptığınız ziyaretleri, kritik telefon görüşmelerini, yaptığınız toplantıları, gönderdiğiniz önemli kargoları, ERM CRM içinden gönderdiğiniz e-posta ve SMS mesajlarınızı, santral entegrasyonu sayesinde müşteriden gelen telefonları… özetle tüm önemli müşteri etkileşimlerinizi merkezi bir veri tabanında kayıt altına alın. Müşteri geçmişini saklayarak kurumsal hafızanızı oluşturun.

Featured Image

Aktivitelerinize notlar, dokümanlar, hatırlatmalar, planlar ekleyin.

Müşterinize yaptığınız herhangi bir aktiviteye özel notlar, yorumlar ve dokümanlar ekleyin. Aktivitenizin bir sonraki adımı olarak geleceğe yönelik planlar veya görevler oluşturun. Görev ve planların takvim görümünü elde edin. Bu plan ve görevleri hatırlatma mesajları oluşturarak etkili bir şekilde takip edin.

Featured Image

Aktivitelerinizi tek bir yerden izleyin.

Dashboard ekranları, izleme listeleri, rapor ve analiz ekranları üzerinden aktivite özetlerini ve detaylarını izleyin. Müşteri panelinde müşterinizle ilgili tüm aktiviteleri toplu halde ve özet bilgiler halinde görün. Müşteri kartında tüm aktivitelerin detayına ulaşın. Aktivitelerinizin 360 ° görünümüne sahip olun.

AKTİVİTE YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Müşteri etkileşimlerinizi kaydedin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Aktivite Yönetimi

CRM programlarında aktivite yönetimi, müşterilerinizle olan tüm etkileşimleri (eposta, ziyaret, toplantı vb.) takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir. Aktivite yönetimi müşteri yönetiminin tamamlayıcı bir özelliği olarak CRM programlarının en kritik fonksiyonlarından biridir. Aktivite yönetiminin en temel faydası kurumsal bir müşteri geçmişi oluşturmaktır.

Aktivite geçmişte yaptığınız bir müşteri etkileşimini ifade eder. Plan ise gelecekte yapacağınız bir müşteri faaliyetine verilen addır.

Ziyaret, gelen – giden telefon, mesaj gönderme (E-posta, SMS), kargo, ödeme, masraf gibi temel aktivite ekranlarımız bulunmaktadır. Bunun yanında müşteriyle ilişkili olarak geçmişte yapılan her işlemi (teklif, servis, sipariş, satış, numune gönderimi vb.) aktivite genel başlığı altında sınıflandırabiliriz.

Müşteriyle ilişkili olarak icra ettiğiniz tüm aktiviteleri müşteri, satış fırsatı, satış teklifi, satış siparişi, servis çağrısı gibi temel operasyonlarla ilişkilendirebilir ve bunları kolaylıkla takip edebilirsiniz. Bu sayede aktivite yönetimi özel bir çözüm olmaktan çıkıp tüm operasyonlarla entegre genel bir özellik olarak fonksiyon görmektedir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.