Yardım Masası ve Destek

Doğru yardım, hızlı destek
Home » CRM Programı Çözümleri » Servis İçin CRM » Yardım Masası ve Destek

Yardım Masası ve Destek Çözümü

Müşterilerinize hızlı ve doğru bir şekilde destek sunmak şirketinizin başarısı için kritik öneme sahiptir. Yardım Masası ve Destek çözümümüzle, müşterilerinizin yardım taleplerini ve destek sorularını tek bir platform üzerinden kolayca yönetin. Müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırın. Ürün ve hizmetlerinizle ilgili gelişim fırsatlarını tespit edin. İş verimliliğinizi yükseltin.

crm-programi-yardim-masasi ve-destek
Featured Image

Destek çağrılarını (ticket) kayıt altına alın, iyileştirme alanlarını tespit edin.

Müşterilerinizin karşılaştığı her türlü sorunu doğru ve hızlı bir şekilde çözmek için teknolojik yardım ve destek taleplerini kayıt altına alın. Sık yaşanan problem tiplerini belirleyerek iyileştirme alanlarını tespit edin. Geçmiş destek ve çözüm kayıtlarını kullanarak problem çözüm kütüphanenizi geliştirin.

Featured Image

Destek birimlerinizin çözüm performansını artırın.

Yardım Masası ve Destek çözümümüzün, otomatik çağrı atama, çözüm temrinleri, anlık takip, eskalasyon ve detaylı analiz araçları ile destek süreçlerinizi optimize edin. Problem tiplerine göre çözüm iş akışları oluşturarak destek ekibinize yol gösterin ve hangi sorunların öncelikli olduğunu kolayca belirleyin. Destek birimlerinin performansını ölçerek gelişim alanlarını belirleyin ve iş sonuçlarını daha etkili bir şekilde yönetin.

Featured Image

Destek sürecinizi uçtan uca izleyin ve yönetin.

Yardım Masası ve Destek çözümümüzle, her destek çağrısını uçtan uca takip ederek etkin bir şekilde yönetin. Süreci tüm taraflar için şeffaf ve izlenebilir hale getirin ve iletişimi kolaylaştırmak için e-posta tabanlı süreç yönetimini kullanın. Dashboard ekranlarından tüm çözüm bekleyen çağrıları çeşitli kriterlere göre (çağrı tipi, problem türü, bekleme süresi, aciliyet vb.) izleyin ve analiz edin. Aksayan veya geciken çağrılar için özel aksiyon setleri ile çözüme ulaşarak destek süreçlerini optimize edin.

Yardım Masası ve Destek ÇÖZÜMÜYLE

Müşteri memnuniyetini artırın, müşteri kayıplarını azaltın.

Featured Image

Müşterinin iş verimliliğini ve memnuniyetini artırın.

Müşterilerinizin iş akışını kesintiye uğratan engelleri anında çözerek, işlerini hızlandırın ve başarılarına katkıda bulunun. Hızlı ve etkili destekle, biriken sorunların domino etkisiyle daha büyük problemlere dönüşmesini engelleyin. Müşterilerinizin iş gücü verimliliğini, çalışma motivasyonunu ve memnuniyetini zirveye taşıyarak, hem onların hem de kendi başarınızın önünü açın.

Featured Image

Memnuniyet anketleri ile çözüm kalitesini ölçün ve geliştirin.

Müşterilerinizin sesini dinleyerek, otomatik anketlerle destek birimlerinizin ürettiği çözümlerin kalitesini ölçün. Müşteriyi memnun etmeyen çözümler için süreci tekrar başlatarak memnuniyeti zirveye taşıyın. Anketlerden yola çıkarak, eğitim programları ile ekibinizin gelişimini destekleyin. Veri odaklı optimizasyonla kusursuz bir deneyim sunun. Müşteri memnuniyetiyle işletmenizin başarısını zirveye taşıyın!

Tam teşekküllü teknik servis programı

Satışa sonrası servis işlemlerinin harika çözümleri

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Müşteri desteğinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Yardım Masası ve Destek

Yardım Masası ve Destek çözümü, bir kuruluşun müşterilerine veya çalışanlarına teknik destek sağlamasına yardımcı olan bir yazılım uygulamasıdır. Bu tür çözümler, genellikle bir organizasyonun müşteri hizmetleri veya IT desteği gibi alanlarda hizmet sunmak için müşterilerin destek taleplerini kaydetmek, izlemek, yönlendirmek ve çözmek amacıyla kullanılır.

Yardım masası ve destek çözümleri genellikle aşağıdakileri içeren bir dizi özellik sunar:

  • Destek çağrısı (ticket) oluşturma ve takibi
  • Bilgi tabanı (knowledge-base) yönetimi (problem çözüm kütüphanesi)
  • Canlı sohbet ve e-posta desteği
  • Uzaktan erişim ve kontrol

Bu tür çözümler genellikle çeşitli iletişim kanallarını entegre ederek, hızlı yanıt verme, sorunları izleme ve raporlama gibi özellikler sunarlar.

Çözümümüzün şirketlere faydalarını şu başlıklar halinde özetleyebiliriz:

  • Müşteri destek taleplerine daha hızlı yardım ve çözüm
  • Müşteri kaybını önleme ve memnuniyeti artırma
  • Destek süreçlerinin ve çalışan performansının izlenebilirliği
  • Süreç optimizasyonu
  • Kapsamlı problem çözüm kütüphanesi

Yardım masası ve destek çözümümüzün farklılıklarını şöyle listeyebiliriz:

  • Yardım ve destek süreci şirket ve müşterinin ihtiyaçlarına göre esnek bir şekilde tasarlanabilir.
  • Müşterilere bir destek e-posta adresi bildirilir ve bu e-postaya gönderilen destek talepleri ERM CRM içinden kolaylıkla takip edilip çağrıya (ticket) dönüştürülür.
  • Web ve mobil altyapısıyla müşteriler her yerden 7/24 erişip destek çağrısı açabilir, destek alabilir.
  • Açılan çağrılar (tickets) hem çözüm içinden hem de e-posta yazışmaları üzerinden kolaylıkla takip edilebilir.
  • Çözüm bekleyen destek çağrılarının özetleri görsel Dashboard ekranlarından kolaylıkla izlenebilir ve aksayan noktalarla ilgili hızlı aksiyonlar alınabilir.
  • Süreç takip otomasyonu ve hatırlatma araçlarıyla destek çağrılarının çözüm hızı artırılır.
  • Memnuniyet anket özelliği, problem çözüm kütüphanesi, ortak doküman yönetimi, gelişmiş raporlama ve analiz araçları çözümümüzün katma değerini yükseltmektedir.

Özellikle gelişmiş müşteri hizmetleri birimi bulunan, müşterilerinden sık şikayet ve destek çağrısı alan, IT hizmetleri alanında faaliyet gösteren, yazılım destek süreçleri olan şirketler için çözümümüz temel bir ihtiyaçtır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.