Lead Yönetimi

Satış dönüşüm oranlarınızı artırır.

Muhtemel Fırsat (Lead) Yönetimi Çözümü

Muhtemel fırsat (lead) yönetimi, satış ekibine kaliteli potansiyel müşteri adayları oluşturmak için kritik öneme sahiptir. Muhtemel fırsat yönetimi çözümümüzle gelir getiren potansiyel müşteri adaylarını (leads) önceliklendirin ve mutlu, ilgili müşterilere dönüştürün. Muhtemel fırsatlarınızı merkezileştirin ve etkileşim faaliyetlerinizi tek bir yerden yönetin. Her bir muhtemel fırsatın satış döngüsünün eksiksiz görüntüsüne sahip olun.

crm-programi-lead-yonetimi
Featured Image

Muhtemel fırsatlarınız için özelleştirilebilir ve merkezi kayıtlar oluşturun.

Form tasarım sihirbazımızı kullanarak iş dinamiklerinize özel, müşteri segmentasyonu ve analiz hedeflerinizle uyumlu muhtemel fırsat form alanları tasarlayın. Online kanallar (web sitesi, sosyal medya) için hazır entegrasyonlarımızı kullanarak bu alanları besleyin ve muhtemel fırsat (lead) kayıtları oluşturun. E-postalarınızdan, toplu excel listelerinizden, ERM CRM pazarlama kampanyalarınızdan ve saha pazarlama etkinliklerinizden hızlıca muhtemel fırsat kayıtları yaratın. Farklı veri tabanlarında, uygulamalarda ve excel tablolarında birbirinden kopuk muhtemel fırsatlarınızı tek bir platformda birleştirin ve merkezi olarak yönetin. ERM CRM platformunun tüm özelliklerini bütünleşik olarak kullanın.

Featured Image

Muhtemel fırsatlarınızla (leads) ilişkileri besleyin.

Muhtemel fırsatlarınız için görevler yaratın, sorumlular atayın, planlar ve aktiviteler oluşturun. Çoklu temas noktalarıyla ilişkilerinizi besleyin ve derinleştirin. Her bir iletişim aktivitesine dilerseniz yorumlar, notlar, dokümanlar ekleyin. Her bir muhtemel fırsatın tarihçesine kolaylıkla erişin. Gerçek zamanlı bildirimler, otomatik hatırlatmalar ve izleme menüleriyle iletişimde kalın ve sürecin etkinliğini artırın.

Featured Image

Muhtemel fırsatlarınızı sınıflandırın ve satış fırsatına dönüştürün.

Muhtemel fırsatlarınızı kalite düzeylerine göre sınıflandırın, iş dinamiklerinize özel segmente edin, satışa dönüşme gücüne göre skorlayın ve önceliklendirin. Satış potansiyeli vadedenleri satış fırsatına dönüştürün. Söz konusu kriterlere göre doğru satış sorumluları atayın. Zamanınızı ve kaynaklarınızı verimli kullanın. Odaklı ve hedefli çalışın.

Featured Image

Muhtemel fırsatlarınızın ilerlemesini takip edin.

Tüm muhtemel fırsatlarınızın ilerlemesini size özel hazırlanan dashboardlar üzerinden bütüncül olarak izleyin. Geciken, tıkanan durumlar için hızlıca aksiyonlar alın. Muhtemel fırsatlarınızın kaybolmasının önüne geçin. Manuel takiplerden kurtulun. Dönüşüm oranlarınızı artırın. Muhtemel fırsatlarınızın performansını geçmişe yönelik ve anlık olarak değerlendirin. Hangi kampanyaların ve kanalların daha kaliteli lead ürettiğini analiz edin. İyileştirme ve gelişim fırsatlarını tespit edin, veriye dayalı kararlar alın.

LEAD YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Kaliteli fırsatlara odaklanın.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Lead Yönetimi

Bir “lead”, potansiyel bir müşteri adayını temsil eder ve genellikle işletmenin ürün veya hizmetine ilgi gösteren, iletişim bilgilerini paylaşmış, daha fazla bilgi almak isteyen veya belirli bir aksiyonu tamamlamış kişiyi tanımlar. “Lead”ler (muhtemel fırsatlar), genellikle web siteleri, sosyal medya platformları, e-posta pazarlama kampanyaları ve diğer pazarlama faaliyetleriyle elde edilir. Lead’ler, işletmelerin satış sürecinin ilk aşamasındadır ve işletmenin bu potansiyel müşterileri ürün ve hizmetlerini almaya ikna ederek aktif müşteriye dönüştürmesi gerekir.

Muhtemel fırsatta potansiyel müşteri adayı, işletmenin ürün veya hizmetine ilgisini ortaya koyar, iletişim bilgisini paylaşır, bilgi almak istediğini gösterir. İşletme bunun üzerine muhtemel fırsat ile daha yakından ilgilenir ve onun ürün veya hizmetlerini satın alma ihtimalini yüksek görürse muhtemel fırsatı, satış fırsatı aşamasına geçirir.

Müşteri fırsat (lead) yönetimi, müşteri adaylarını (potansiyel müşteriler) çekmek, kaliteli olanlarını tespit edip segmente etmek ve onları müşteriye dönüştürmek için stratejiler geliştirme ve uygulama sürecidir.

İyi yapılandırılmış bir muhtemel fırsat yönetimi güçlü bir CRM yazılımı ile desteklendiğinde aşağıdaki kazanımlar ortaya çıkar:

  • Dönüşüm oranları (conversion rates) artar.
  • Hangi kampanya, pazarlama faaliyetleri ve kanallarının daha kaliteli leadler ürettiği tespit edilir.
  • Potansiyel müşterilerle daha kişiselleştirilmiş iletişim (içerik ve teklifler) ve daha etkili etkileşim sağlar.
  • Satış ekiplerinin daha nitelikli muhtemel fırsatlara (leads) odaklanmasını sağlar. Gereksiz zaman ve kaynak harcamaları azalır.
  • Müşteri sadakati ve memnuniyetini artırır.
  • Uzun vadeli müşteri ilişkilerini güçlendirir.

Muhtemel fırsat (lead) yönetimi genelde 7 aşamadan oluşur:

  1. Lead’ler (muhtemel fırsat) yaratma
  2. Kalifiye leadleri ayırma ve segmente etme
  3. Lead’ler ile ilgilenme ve ilişkiyi besleme
  4. Leadleri önceliklendirme ve puanlama
  5. Belli puanın üzerindeki leadleri uygun satış ekibine tahsis etme
  6. Lead’leri dönüştürme (satış kapatma)
  7. Müşteriye dönüşen leadleri izleme ve ilişkiyi kalıcı kılma

Muhtemel fırsat (lead) yönetimi çözümümüz sizi güçlü araçlarla ve harika çıktılarla donatır. Bunlardan önde gelenleri şunlardır:

  • Çözümümüz, ERM CRM platformunun tüm çözümleriyle bütünleşik çalışır ve tüm çözümler birlikte harika sonuçlar üretir.
  • Özelleştirebilir form tasarım alanlarıyla iş dinamiğinize ve hedeflerinize uygun çok katmanlı muhtemel fırsat kayıt formları oluşturabilirsiniz.
  • Çözümümüz yaygın ERP uygulamalarıyla çift yönlü hızlıca entegre olur. Bu, merkezi veri yönetiminde muazzam bir sinerji yaratır.
  • Tüm muhtemel fırsatlarınızı tek bir merkezi uygulama üzerinde toplar, dağınıklığı, mükerrer ve manuel işlemleri ortadan kaldırırsınız.
  • Web sitenizi ve sosyal medya gibi online kanallarınızı çözümümüze entegre ederek gelir getiren muhtemel fırsatlar (leads) yaratabilirsiniz.
  • Çözümümüzü kullanarak muhtemel fırsatlarınızı sınıflandırır, önceliklendirir, puanlar ve segmente edebilirsiniz. Böylece muhtemel fırsatlar üzerinde odaklı ve hedefli çalışır, satış döngünüzü hızlandırır ve dönüşüm oranlarınızı artırırsınız.
  • Dashboard, izleme menüleri ve raporlama araçlarıyla muhtemel fırsatların yaşam döngülerini bütüncül izler, analiz eder ve kıymetli iç görüler edinirsiniz.

Genel olarak, muhtemel fırsat yönetimi çözümümüz, potansiyel müşteri adaylarını takip etmek, onları ilişkilerini geliştirmek ve satış süreçlerini daha etkili hale getirmek isteyen her sektörlerden tüm şirketler için uygundur.

Veri taşıması (migration) yapmanız gerekiyorsa veya karmaşık ya da büyük miktarda taşınacak veriniz varsa çözümümüzü uygulamaya alma süreniz uzayabilir. Daha önce hiç müşteri fırsat yönetimi yapmamış şirketler için uygulama neredeyse hazırdır. Başlamadan önce ayarlamanız gereken şeyler kayıt formu ve yetki uyarlamalarıdır.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.