WhatsApp Integration

Streamlines communication.
Home » CRM Software Solutions » Integrations » WhatsApp Integration

WhatsApp Integration Solution

Integrating the CRM program with WhatsApp simplifies customer communication and enables businesses to respond more quickly. With ERM CRM’s WhatsApp integration, elevate your customer interactions to a more professional and corporate level. Generate quick solutions, strengthen your support operations, and increase your sales opportunities. Combine WhatsApp’s capabilities with ERM CRM’s ready-made solutions.

crm-whatsapp-entegrasyonu
WITH WhatsApp Integration Solution

Combine the convenience of WhatsApp with the power of ERM CRM.

The Distinct Advantages of

Integration with WhatsApp

Demonstrate customer-focused communication with our ready-made integration.

01
Boost your sales with WhatsApp integration.

Activate your WhatsApp Business account on your website and social media to receive orders from your customers. Send sales proposals and announce campaigns and promotions via WhatsApp. Synchronize all these WhatsApp interactions with ERM CRM for seamless management.

Working Process Graphics
02
Professionalize and preserve your WhatsApp interactions.

Ensure that WhatsApp interactions between your employees and customers remain private and secure. Keep a record of all interaction history in the ERM CRM customer panel. Monitor the progress of communication with customers, and assess and enhance the quality of all interactions your employees have with them.

03
Experience the ease of two-way WhatsApp integration.

Initiate WhatsApp communication with your customers directly from ERM CRM. Create call logs, sales opportunities, sales proposals, sales orders, leads, and customer records based on the content of messages sent by customers. Link WhatsApp messages with ERM CRM functions for seamless management.

04
Manage your support operations through your WhatsApp business line.

Leverage the convenience and quick communication capabilities of WhatsApp while managing your support operations and customer services. Optimize the workload, performance, and communication quality of your support teams. Integrate all the features of ERM CRM with WhatsApp communication for enhanced efficiency.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

WhatsApp İle Entegrasyon

CRM programlarında WhatsApp entegrasyonu, müşterilerinizle WhatsApp üzerinden iletişim kurmanızı ve bu iletişimi CRM programınızla senkronize etmenizi sağlar.

Bu entegrasyon sayesinde:

  • Müşterileriniz, sizinle WhatsApp üzerinden iletişime geçebilir, sorular sorabilir, destek taleplerinde bulunabilir ve sipariş verebilir.
  • Müşterilerinize mesajlar, resimler, videolar ve dosyalar gönderebilirsiniz.
  • Müşterilerinizden gelen mesajları ve dosyaları CRM programınızda saklayabilir ve takip edebilirsiniz.
  • Müşterilerinize, WhatsApp üzerinden özel teklifler ve promosyonlar gönderebilirsiniz. Toplu duyurular yapabilirsiniz.
  • Potansiyel müşterilerle (lead) iletişime geçebilirsiniz.
  • Müşteri memnuniyetini anketler ve geri bildirim formları ile ölçebilirsiniz.

 Özetle, bu entegrasyon ile müşteri memnuniyetini artırır, iletişimini kolaylaştırır ve satışlarınızı büyütebilirsiniz.

 

Avantajları:

  • Kullanımı Kolay: WhatsApp, kullanımı kolay bir arayüze sahiptir ve her yaştan insan tarafından kullanılabilir.
  • Yüksek Okunma Oranı: İnsanlar tanımadıkları kişi ve kurumlardan gelen e-posta ve SMS’leri açmadan silerken bu oran Whatsapp mesajları için daha düşüktür.
  • Grup Sohbetleri: WhatsApp, birden fazla kişiyle aynı anda sohbet etmenize olanak tanıyan grup sohbetleri sunar.
  • Multimedya Desteği: WhatsApp, metin mesajlarının yanı sıra resim, video, ses ve belge göndermenize de olanak tanır.
  • Konum Paylaşımı: WhatsApp, konumunuzu diğer kişilerle paylaşmanıza olanak tanır.
  • Dosya Paylaşımı: WhatsApp, 100 MB’a kadar dosya paylaşmanıza olanak tanır.
  • Güvenli: WhatsApp, uçtan uca şifreleme ile korunur.

Dezavantajları:

  • Resmi Olmayan: WhatsApp, resmi olmayan bir iletişim kanalı olarak kabul edilir.
  • Bilgi Güvenliği: WhatsApp, e-posta gibi kanallara göre daha az güvenlidir.
  • Grup Sohbetleri: Grup sohbetleri, çok sayıda mesajla kaotik hale gelebilir.

 

ERM olarak Whatsapp entegrasyonunda 3. taraf tedarikçilerle çalışıyoruz. Size önerdiğimiz bir tedarikçi ile paket ve fiyat konusunda anlaşıp sözleşme imzalıyorsunuz. İşletmenize tahsis edilen hesap giriş bilgilerini bize ilettikten sonra biz hazır entegrasyonu sizin kullanımınıza açıyoruz. Bu yönüyle WhatsApp entegrasyonunun e-posta ve SMS entegrasyonundan bir farkı bulunmuyor. E-posta ve SMS entegrasyonlarında da siz asıl hizmeti üçüncü taraf tedarikçi firmalardan alıyorsunuz.

ERM CRM içinde bulunan WhatsApp widgeti üzerinden 3. Taraf tedarikçinin WhatsApp yönetim paneline bağlanarak panel üzerinden tüm operasyonlarınızı yönetiyorsunuz.

Evet. ERM CRM içinden müşterinizle bir WhatsApp etkileşimini tetikleyebilirsiniz. Aynı şekilde gelen ve giden tüm Whatsapp yazışmalarını ve ekli dosyaları ERM CRM içinden takip edebilirsiniz. Bununla birlikte operasyonun asıl yürütüldüğü ortam 3. taraf tedarikçimizin özel olarak geliştirdiği WhatsApp portalidir.

Evet. 3. taraf tedarikçimizden ihtiyacınıza uygun paketi aylık bazda kiralama yoluyla satın alıyor ve ödemeyi tedarikçimize yapıyorsunuz. Bize entegrasyondan dolayı ilave bir ücret ödemiyorsunuz.

Müşterileriyle WhatsApp üzerinden yoğun bir şekilde iletişim kuran bunun için ekipleri olan şirketler için uygundur. Böyle özel bir ekibiniz yok ise fiyat- kazanç oranı fizbl olmayabilir.

WhatsApp entegrasyonumuzun en popüler yönü potansiyel ve aktif müşterilerinizle olan her türlü iletişiminizin CRM platformunda da saklı tutulması ve kullanıcı ile müşteri arasında kalan bir sohbet olmamasıdır. Özetle çalışanlarınızın müşterilerinizle olan iletişiminin kurumsallaşması, kalıcı hale gelmesi, geriye dönük izlenebilmesi ve analiz edilebilmesidir.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.