IFS Integration

Seamless Integration with Leading ERP and Accounting Software
Home » CRM Software Solutions » Integrations » IFS Integration

IFS Integration Solution

CRM and ERP software, each providing high-added value on its own, can create outstanding business results when successfully integrated. ERM CRM, Turkey’s established CRM solution, integrates seamlessly with IFS, an ERP software widely used in over 50 countries worldwide. This provides you with the tools you need to grow your business and enhance operational efficiency.

crm-erp-entegrasyonlar
WITH IFS Integration Solution

Empower your applications.

The Unique Advantages of

Integration with IFS

Strengthen the collaboration of your technology applications with our ready-to-use integration engine.

Graphics
01
Discover the power of ready-made integration.

With ERM CRM's ready and quickly adaptable pre-configured infrastructure, you can easily integrate your IFS application into the ERM CRM platform in a short time. This enhances your operational efficiency and optimizes your business processes.

API working graphics
02
Keep your information up-to-date and consistent with two-way integration.

The seamless integration between IFS and ERM CRM manages the flow of data in real-time and automatically in both directions. Customer information, inventory records, price lists, and accounts receivable data are instantly transferred from IFS to ERM CRM, while order information is sent in real-time from ERM CRM to IFS. This ensures uninterrupted data consistency and currency across both applications, allowing your business to operate more quickly and efficiently.

03
Empower your employees' work performance.

When a complete, two-way, real-time integration is achieved between ERM CRM and IFS software, users can easily and willingly utilize both applications. This facilitates greater efficiency among your employees, enhances their engagement in their work, and boosts overall performance.

04
Manage your business data quickly and easily from a single location.

An integrated system offers quick and easy access to your business data, providing more effective end-to-end management opportunities. This integration not only enhances your customer service but also significantly improves your data-driven decision-making process. As a result, your business operates more efficiently and gains a competitive advantage.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

IFS ile Entegrasyon

Entegrasyon kapsamına göre bu süre değişir. IFS çözüm ortağınızla birlikte çalışmamız gerekecektir.

ERM CRM ile IFS arasında çift yönlü, gerçek zamanlı ve ihtiyaç duyulduğunda tüm verilerin paylaşımını içeren eksiksiz bir entegrasyonu size sağlıyoruz.

Her türlü veri türü çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örneğin, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri ve her türlü liste çift yönlü aktarılabilir. Anlık cari hesap, stok, bakiye, risk bilgilerine bakılabilir. Gerçek zamanlı raporlama ve analizler yapılabilir.

Evet entegrasyon çözümümüz yüksek performansla müşterilerimize değer katmaktadır.

 

Veri tutarsızlıkları giderilir ve işletme verileri bütünlüğünü korur. Manuel veri aktarımları sona erer, bu da zaman ve işgücü tasarrufu sağlar. İş süreçleri hızlanır ve optimize edilir, bu da iş verimliliğini artırır. Operasyonel ve ticari riskler azalırken, raporlama ve karar verme gücü artar. Müşteri hizmetlerinde iletişim kalitesi yükselir ve tamamlayıcı teknolojik uygulamaların faydaları katlanır. Kullanıcı güveni ve motivasyonu artar, çalışanlar daha mutlu ve daha üretken hale gelir. Özetle, bu iki güçlü ve kapsamlı uygulamanın entegrasyonu işletmelere büyük kazançlar sağlar.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.