SAP Integration

Seamless Integration with Leading ERP and Accounting Software
Home » CRM Software Solutions » Integrations » SAP Integration

SAP Integration Solution

Each with its own high added value, CRM (Customer Relationship Management) and ERP (Enterprise Resource Planning) software solutions meet distinct business needs. But when combined, they deliver remarkable business outcomes that go far beyond their value. When ERM CRM, Turkey’s established CRM solution, integrates seamlessly with SAP, the world’s most widely used ERP software, it gives you the power to drive business growth and enhance your competitive edge.

crm-hazır-ve-uyarlanabilir entegratör
WITH SAP INTEGRATION SOLUTION

Amplify the power of your applications.

The Unique Advantages of

Integration with SAP

Amplify the power of your technology applications with our ready-to-use integration engine.

Graphics
01
Unlock the advantages of ready-made integration.

With ERM CRM's ready and fully pre-configured infrastructure, you can easily integrate SAP software into the ERM CRM platform in no time—without the need for coding. This fast and seamless integration provides a significant advantage for your company, streamlining business processes and simplifying your day-to-day operations.

API working graphics
02
Keep your information up-to-date and consistent with two-way integration.

The seamless integration between SAP and ERM CRM manages data flow in real-time and automatically in both directions. For instance, customer information, inventory records, and accounts receivable data are transferred from SAP to ERM CRM. In contrast, order information is sent from ERM CRM to SAP. This ensures uninterrupted data consistency and currency across both applications, allowing your business to operate more swiftly and efficiently.

03
Enhance your employees' work performance.

When you achieve ready-made, complete, two-way, and real-time integration between your CRM and ERP applications, users can confidently and effortlessly utilize these two complementary solutions. This leads to increased efficiency among your employees, greater engagement in their work, and enhanced overall performance.

04
Access your business data quickly and easily from a single source.

An integrated system provides quick and easy access to your business data, optimizing your business processes. This integration enhances your customer service and significantly improves your data-driven decision-making process. As a result, your business operates more efficiently and gains a competitive edge.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

SAP ile Entegrasyon

SAP çözüm ortağınız firmayla yapacağımız entegrasyon çalışmasında, kapsama göre, entegrasyon tesis etme süresi değişmektedir.

ERM CRM ile SAP arasında çift yönlü, gerçek zamanlı ve ihtiyaç halinde tüm verilerin paylaşımını içeren tam teşekküllü bir entegrasyonu size sunuyoruz.

Her türlü veri türü çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örneğin, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri çift yönlü aktarılır. Anlık stok, bakiye, risk bilgilerine bakılabilir. Gerçek zamanlı raporlama ve analizler yapılabilir.

Evet, entegrasyon yaptığımız müşterilerimizde sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.

İki güçlü uygulamanın entegrasyonu işletmeler için büyük avantajlar sağlar. Öne çıkan faydalar şu şekildedir:

  • Veri tutarsızlıkları ortadan kalkar.
  • Manuel veri aktarımları son bulur.
  • Zamandan ve işgücünden tasarruf edilir.
  • İş süreçleri hızlanır ve optimize olur.
  • İş verimliliği yükselir.
  • Operasyonel ve ticari riskler azalır.
  • Raporlama ve karar verme gücü artar
  • Müşteri hizmetlerinde iletişim kalitesi artar
  • Tamamlayıcı teknolojik uygulamaların faydası katlanır.
  • Kullanıcı güveni ve motivasyonu artar.
  • Çalışan mutluluğu ve üretkenliği artar.

 

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.