Service Invoice Automation

ERP-integrated service invoicing
Home » CRM Software Solutions » Service CRM » Service Invoice Automation

Service Invoice Automation Solution

Converting provided services into claims or invoices can be a highly complex and stressful operation. With our service invoice automation solution and ERM CRM’s ready integrations with popular ERP systems, quickly generate orders for approved service or bid forms. Transfer your orders to your ERP software and initiate invoicing. Automate and effortlessly manage this complex process.

crm-servis-fatura-otomasyonu
Featured Image

Automatically calculate claim or invoice amounts from service forms.

In ERM CRM, claims are automatically and accurately calculated for your technical service providers. The invoice amounts they need to issue to you are based on detailed materials, labor, and expense items entered in service forms. If your internal teams provide the service, use ERM CRM to automatically determine the invoice amount for your customer at any stage—planning, bidding, or post-service.

Featured Image

Quickly convert service or proposal forms into orders.

Automatically generate order records in your ERP system from approved service or proposal forms. If you prefer, combine multiple service or proposal forms into a single order record. Then, easily manage your invoices based on these orders in your ERP system. Save time on calculations. Bill your service offerings quickly and accurately, minimizing errors and maximizing efficiency.

Featured Image

Experience the ease of integration with your ERP application.

Transform your service form records into orders in your ERP system with ERM CRM platform's robust and ready-made integration infrastructure, compatible with widely used ERP applications in Turkey (Logo, Netsis, Mikro, IFS, Uyumsoft, SAP, ETA). Enjoy the benefits of end-to-end automation for your technical service offerings.

Featured Image

Simplify invoice reconciliation with your customers or authorized service providers.

Ensure accurate calculations for every invoice you issue to your customers and every claim you pay to your technical services with ERM CRM’s digital records, approval workflows, cross-check mechanisms, calculation automations, and documentation infrastructure. Easily resolve disputes with the history and documents that are created and stored digitally throughout the process. Achieve seamless and hassle-free reconciliation.

wıth Service Invoice Automation Solution

Create fast and accurate service invoices.

Fully-fledged technical service program.

Exceptional solutions for post-sales service operations.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Automate service invoicing with ERM CRM.

Request Live Demo

Servis Fatura Otomasyonu

Servis fatura otomasyonu, bir işletmenin sunduğu teknik servis hizmetlerinin faturalandırma sürecini otomatikleştiren bir sistem veya yazılım çözümüdür. Bu otomasyon, teknik servis işletmelerinin müşterilere sunduğu hizmetlerin faturalandırılması sürecini kolaylaştırır ve daha verimli hale getirir.

Hayır. ERM CRM içinden otomatik olarak kesilecek fatura tutarı ve bilgilerini belirleyip ERP sisteminize hazır sipariş kaydı oluşturuyorsunuz. Fatura kesme ve tahsilat operasyonlarını ERP uygulamanız içinden yönetiyorsunuz.

Bu faydaları şu başlıklar altında özetleyebiliriz:

  • Hak ediş ve servis fatura tutarlarını doğru ve otomatik hesaplama
  • Birden fazla servis işlemini birleştirerek tek bir fatura kesebilme
  • Servis faturalama süreçlerine harcanan zamandan tasarruf etme
  • Faturalamaya esas tutarları belgelendirme ve bu kayıtları tutma
  • Geç veya yanlış kesilen faturalardan dolayı oluşan müşteri memnuniyetsizliğini ortadan kaldırma
  • Eskiden excelde yapılan ve kurumsallıktan uzak işlemlere son verme

Özetle, servis fatura otomasyonu çözümümüzle operasyonel verimliliğinizi artırır, finansal ve yasal risklerinizi azaltır, müşterilerinizin veya teknik servis iş ortaklarınızın memnuniyet artırır, rakiplerinize göre rekabet avantajı elde edersiniz.

ERM CRM platformu her türlü teknik servis operasyonunu yönetmek için kapsamlı ve ERP uygulamalarıyla entegre çalışan malzeme yönetimi altyapısına sahiptir. Ayrıca, şirketinizin ihtiyacına göre servis çağrı ve form kayıtlarını özelleştirebilirsiniz. ERM CRM’in esnek ve zengin fonksiyon yapısıyla bu 2 özelliği birleştirince ortaya harika bir fatura otomasyon çözümü çıkmaktadır.

Türkiye’de yaygın olarak kullanılan Logo, Netsis, Mikro, Uyumsoft, SAP, IFS gibi ERP uygulamalarıyla hazır ve güçlü entegrasyona sahiptir. Bu sayede servis operasyonlarının siparişe dönüştürülüp ERP sistemine aktarılması ve orada faturaya dönüştürülmesi kolaylaşmaktadır.

Çözümümüz, sahada teknik servis çalışanları veya yetkili teknik servis ağı olan firmaların hayatını son derece kolaylaştırmaktadır.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.