Employee Expense Management

Manage your expenses wisely.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Employee Expense Management

Employee Expense Management Solution

For many businesses, filling out forms, obtaining approvals, and recording employee expenses can be complex and tedious. Our employee expense management solution simplifies and digitizes your approval processes. Monitor expenses and prevent budget overruns. Keep employee expenses under control, facilitate accounting records, accelerate the payment process, and reduce bureaucracy.

crm-personel-masraf-formu
Featured Image

Simplify and digitize employee expense approval processes.

Your employees no longer need to waste time filling out physical forms and seeking expense approvals. With ERM Mobile CRM, they can complete the expense registration form, take photos of the expense documents with their smartphones, attach them, and send them for digital approval. Enhance your employees' efficiency.

Featured Image

Accelerate your employees' expense payments.

Make the expense approval and accounting process transparent for everyone. Speed up the approval and accounting record processes with automatic notifications and reminders. Ensure timely payments for your employees' expenses. Boost your employees' satisfaction.

Featured Image

Easily audit employee expenses.

Use ERM CRM's ready-made reporting and monitoring tools to analyze employee expenses from multiple angles (by employee, expense type, department, branch, etc.). Keep track of low-value expenses that do not align with your company policies. Prevent budget overruns and corporate waste.

WITH Employee Expense Management Solution

Securely record employee expenses.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your employee expenses with ERM CRM.

Request Live Demo

Personel Masrafları Yönetimi

Personel masraf yönetimi, bir işletmenin personel tarafından yapılan harcamaların kontrol altında tutulması ve verimli bir şekilde yönetilmesi için kullanılan bir süreçtir. Bu süreç, çalışanların yemek, ulaşım, akaryakıt, eğitim, seyahat ve diğer masraflarını kapsar.

Personel masraf yönetimi çözümleri, işletmelerin personel tarafından yapılan harcamaları daha etkin bir şekilde izlemesine, yönetmesine ve raporlamasına yardımcı olan yazılım veya sistemlerdir. Bu çözümler genellikle özel bir yazılım veya mobil uygulama aracılığıyla çalışanların harcamalarını takip etmeyi, onay süreçlerini yönetmeyi ve harcamaların raporlanmasını kolaylaştırır.

Bu çözümlerin ana faydaları şunlardır:

  • Onay süreçlerini ve masrafların giderleştirilmesini hızlandırırlar.
  • Çapraz etkin kontroller sayesinde muhasebe hatalarını azaltırlar.
  • Personel masraflarında şeffaflığı sağlarlar.
  • Bütçe kontrolünü kolaylaştırırlar.
  • Operasyon verimliliğini artırırlar.
  • Raporlama ve analiz araçlarıyla doğru karar alma süreçlerini desteklerler.

ERM CRM’in mobil responsive ekranları sayesinde şirket çalışanları kendi mobil cihazlarından dijital masraf formu doldurup masraf belgelerinin fotoğraflarını çekerek onay sürecini başlatabilirler ve sonraki aşamaları sistemin otomatik bilgilendirme mesajlarıyla takip edebilirler. Bu şekilde manuel ve fiziksel takiplerden kurtulurlar. Kendi asıl işlerine odaklanırlar.

Ayrıca, ERM CRM’in yüksek entegrasyon esnekliği sayesinde masraf formlarına girilen bilgiler muhasebe sistemlerine aktarılarak kolaylıkla ve daha az hatayla kayda dönüştürülebilir ve masraf ödemeleri daha hızlı bir şekilde çalışanların hesabına geçilir.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.