Appointment Management

Manages your time wisely.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Appointment Management

Appointment Management Solution

Appointment management enables you and your customers to maximize your time. With our appointment management solution, you can maximize customer satisfaction by reducing wait times. By reminding customers of upcoming appointments, you can minimize the impact of appointment cancellations on your business. You can also gain a comprehensive view of all future appointments at a glance.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Plan, schedule, and manage your teams' workforce for appointments.

Create appointment records for your customers through ERM CRM. Schedule appointments and link them with your teams' work calendars. If desired, these plans can be integrated bi-directionally with Microsoft Outlook and Google Calendar. Effectively plan and organize the time of both your customers and your teams.

Featured Image

Effectively track appointments with automation.

Send automatic SMS and email notifications to customers and relevant employees for each appointment record. Generate automatic reminder SMS and email messages for upcoming appointments. Detect appointment cancellations in advance through the system to ensure your teams' work time is well-spent. Increase resource efficiency and eliminate forgotten, delayed, or overlapping appointments.

Featured Image

Have a complete view of upcoming appointments.

Assistants directing customers in your company can view and effectively manage all upcoming and pending appointments with a breakdown of employees involved, all from a single dashboard.

WITH Appointment Management Solution

Take control of your appointment cancellations.

Featured Image

Follow up with customers who miss or cancel their appointments.

Quickly reach out to customers who cancel or miss their appointments through a daily list. Conduct a root cause analysis and, if necessary, schedule new appointments for a later date. Ensure you don’t lose customers or sales opportunities, and avoid revenue loss.

Featured Image

Conduct a post-appointment satisfaction survey.

Once the appointment is completed and your customers have received their service, let ERM CRM automatically send them a satisfaction survey via SMS or email. Measure and score customer satisfaction and take action for those who are not satisfied. Use customer feedback to enhance your teams' performance.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Manage your appointments with ERM CRM.

Request Live Demo

Sık Sorulan Sorular

Randevu Yönetimi

Randevu yönetimi, işletmelerin ve profesyonellerin müşteri randevularını, toplantıları ve etkinlikleri düzenlemek, takip etmek ve optimize etmek amacıyla kullanılan bir yönetim süreci veya yazılım çözümüdür. Bu yönetim süreci veya yazılım, randevu almak, randevuları planlamak ve takvimlendirmek, müşteri ilişkilerini yönetmek, personel ve kaynakları organize etmek ve randevu verimliliğini artırmak için kullanılır.

Randevu yönetimi çözümümüzün ana katkılarını şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri randevularını detaylı bir şekilde kaydetmek, planlamak, takvimlendirmek, doğru ekip üyesine tahsis etmek
  • Hem müşterilere hem de ekip üyelerine zamanında otomatik bilgilendirme ve hatırlatmalar yapmak
  • Yaklaşan randevuları etkili bir şekilde yönetmek
  • Randevu iptallerini önceden belirlemek ve kaynak verimliliğini artırmak
  • Randevu iptallerinin neden analizlerini kaydetmek
  • Randevu sonrası müşteriye sağlanan hizmetin kalitesini ve memnuniyetini hazır anketlerle ölçmek ve puanlamak
  • Randevu sürecini optimize etmek ve randevu karmaşasını etkili bir şekilde yönetmek

Randevu yönetimi, bir dizi farklı endüstri ve işletme türü için önemlidir. Doktor ofisleri, spor ve fitness merkezleri, güzellik ve estetik merkezleri, eğitim kurumları, hukuk ve finans danışmanları, hastaneler, müşteri hizmetleri ofisleri müşterilerin randevularını düzenlemek ve takip etmek amacıyla randevu yönetimi yazılımları kullanırlar.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.