SLA Management

Tracks your service commitments.
Home » CRM Software Solutions » Service CRM » SLA Management

SLA Management Solution

Customers choose you for good products or services and because they feel secure. That’s why Service Level Agreements (SLAs) are critical tools for businesses to maximize customer satisfaction and manage operations effectively. However, effectively managing and implementing SLAs can often seem like a complex maze for businesses. Our user-friendly SLA Management solution makes it easy to manage your service level agreements, fulfill your commitments, and strengthen your customer relationships, giving you the confidence that your operations are in good hands.

Featured Image

Benefit from complete flexibility in defining service levels.

With the customizable infrastructure of our SLA management solution, define as many SLAs (service levels) for your customers as you wish, with complete flexibility in setting the rules together. Combine or update SLAs as needed. Link SLAs to contracts or create SLA rules within contracts.

Featured Image

Prioritize and manage service calls effectively.

Prioritize service calls within our SLA management solution, plan according to SLA rules, and assign tasks to the appropriate employees. You can also create workflows based on the type of service call. Eliminate delays by monitoring call progress in real time on the dashboard management screen. Analyze your service performance through retrospective reporting to identify improvement opportunities and implement enhancements.

Featured Image

Keep your teams and customers informed in real time.

Automatically inform your customers and technical teams about service call progress through email notifications. Clarify priorities for your team and keep them aware of upcoming deadlines and potential risks. Ensure your customers feel prioritized and see their issues being addressed by providing the predictability and transparency they need. Facilitate quick access for your teams to define SLAs, ensuring they operate within the agreement rules and clear service objectives.

Featured Image

Ensure timely fulfillment of your service commitments.

Connect your service calls to your SLA definitions to provide service to your customers without breaching SLA rules. Our SLA management solution monitors rules and goals on your behalf, calculates total service durations, and provides alerts when you're approaching breaches. Fulfill your service commitments while avoiding financial losses from chargeable overages. Save your time and take action with automated notifications for SLA target breaches.

WITH SLA Management Solution

Provide timely service.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

SLA Yönetimi

SLA (Service Level Agreement), hizmet seviyesi anlaşmasının kısaltmasıdır. Bir hizmet seviyesi anlaşması, bir hizmet sağlayıcının müşteriye sağladığı hizmetlerin niteliklerini, performans ölçütlerini ve taahhütlerini tanımlayan belgedir. Bir hizmet seviyesi anlaşması genellikle, bir şirketin performans sorunları durumunda sorumlu tutulabileceği çeşitli hizmet seviyesi hedeflerinden oluşur.

SLA yönetimi ise, bu anlaşmaların oluşturulması, izlenmesi, yönetilmesi ve uygulanmasını içeren bir süreçtir.

SLA Yönetimi’nin temel amacı, hem hizmet sağlayıcının hem de müşterinin karşılıklı beklentilerini ve taahhütlerini net bir şekilde belirlemek ve yönetmek suretiyle, hizmet sağlayıcısının hedeflerine ulaşmasını, müşterinin beklentilerini karşılamasını ve riskleri yönetmesini sağlamaktır.

Başarılı bir işletme, sadece ürün ve hizmet kalitesi ile değil, aynı zamanda söz verilen hizmet düzeyini eksiksiz bir şekilde yerine getirme kabiliyeti ile de ölçülür. SLA yönetimi güçlü bir CRM çözümüyle birlikte uygulandığında aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Hizmet sağlayıcı ve müşterinin sunulacak hizmet düzeyi hakkında net bir anlayışa ve beklentiye sahip olmasını sağlar.
  • Hizmet sağlayıcılar kapsamı aşan hizmetler sunmak zorunda kalmaz.
  • Müşteri hizmetleri için uygun standartları belirler.
  • Kesinti süreleri azalır, hizmet kalitesi artar.
  • İki yönlü hesap verebilirlik sağlar.
  • Müşteri ve servis sağlayıcılar arasında tutarlı bir iletişim kanalı sunar. Anlaşmazlıklar en az düzeye iner.

Mesai içi ve dışı olmasına göre, saat bazlı, hafta içi, hafta sonu SLA müdahale süreleri tanımlanabilir. Haftalık, aylık veya yıllık bazda hizmet sağlayıcı tarafından ücretsiz olarak taahhüt edilen servis süreleri belirlenebilir. Bakım veya garanti kapsamındaki hizmet türleri varsa süre kısıtlamalarıyla birlikte sisteme işlenebilir.

Müşteri servis çağrılarının sayısı, tüm eşzamanlı görüşmeleri ve beklentileri yönetmeyi zorlaştırdığı seviyeye ulaşınca, bir SLA yönetim yazılımı yükü hafifletmek ve karmaşayı yönetmek için ihtiyaç haline gelir. Müşteri destek ekipleri, müşterilere zamanında destek verilmesini sağlamak için SLA yönetim araçlarından yararlanırlar. SLA yönetimi, satış sonrası müşterilere hizmet veren tüm şirketler için uygun bir çözümdür.

Servis İçin CRM

Servis için CRM çözümleri, işletmelerin müşteri hizmetleri, teknik destek ve servis yönetimi süreçlerini daha düzenli ve verimli hale getirmek için tasarlanmış yazılım ve araçlardır.

CRM servis çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Teknik servis yönetimi ile servis süreçlerinizi daha güçlü bir şekilde yönetin.
  • Yetkili servis yönetimi sayesinde hakkediş sürecini düzenleyin, yetkili servislerle olan ilişkilerinizi güçlendirin.
  • Servis sözleşme otomasyonu ile sözleşme odaklı bir servis mimarisi inşa edin.
  • SLA yönetimi ile hizmet seviyelerini izleyin ve anında müdahale edin.
  • Malzeme yönetimi ile envanteri daha iyi kontrol edin ve stok yönetimini optimize edin.
  • Cihaz yönetimi ile müşteri cihazlarını daha iyi takip edin ve bakım planlarını kolaylaştırın.
  • Arızalı cihaz tamir yönetimi ile hızlı müdahale sağlayarak müşteri memnuniyetini artırın.
  • Cihaz kiralama yönetimi ile müşterilere kiralık cihazlar sunarak hizmet yelpazenizi genişletin.
  • Periyodik bakım yönetimi ile cihazların düzenli bakımını yapın ve işlerin aksamamasını sağlayın.
  • Memnuniyet anket yönetimi ile müşteri geri bildirimlerini toplayarak hizmet kalitenizi iyileştirin.
  • Servis ürün yönetimi ile ürün ağaç yapınızı güncel ve tutarlı hale getirin.
  • Servis formu yönetimi ile servis taleplerini hızlı ve profesyonelce yönetin.
  • Servis faturalama yönetimi ile fatura süreçlerini otomatize edip hızlandırın.
  • Servis ekibi yönetimi ile personelinizin iş yükünü dengeleyin ve görevleri daha verimli bir şekilde dağıtın.
  • Yardım masası ve destek ile müşteri taleplerine hızlı yanıt vererek müşteri memnuniyetini artırın.

CRM servis çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Her biri birbirinden harika çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.