Lead Management

Increase your sales conversion rates.
Home » CRM Software Solutions » Marketing CRM » Lead Management

Lead Management Solution

Effective lead management is crucial for your sales team to create high-quality potential customers. Our lead management solution prioritizes revenue-generating leads and converts them into happy, engaged customers. Centralize your leads and manage all your interaction activities from a single platform. Gain a comprehensive view of each lead’s sales cycle.

crm-programi-lead-yonetimi
Featured Image

Create customizable and centralized records for your leads.

Utilize our form design wizard to create lead form fields tailored to your business dynamics, aligning with your customer segmentation and analysis goals. Feed these fields using our ready-made integrations for online channels (website, social media) to generate lead records. Quickly create lead entries from your emails, bulk Excel lists, ERM CRM marketing campaigns, and field marketing events. Unify your disconnected leads from different databases, applications, and Excel sheets onto a single platform for centralized management. Leverage all the features of the ERM CRM platform in an integrated manner.

Featured Image

Nurture your relationships with leads.

Create tasks for your leads, assign responsibilities, and develop plans and activities. Nurture and deepen your relationships through multiple touchpoints. Add comments, notes, and documents to each communication activity as needed. Easily access each lead's history. Stay connected and enhance process efficiency with real-time notifications, automated reminders, and tracking menus.

Featured Image

Categorize your leads and convert them into sales opportunities.

Classify your leads by quality levels, segment them according to your business dynamics, score them based on their potential to convert to sales, and prioritize accordingly. Convert those with solid sales potential into sales opportunities. Assign the right sales representatives based on these criteria. Use your time and resources efficiently. Work with focus and intention.

Featured Image

Track the progress of your leads.

Monitor the progress of all your leads through customized dashboards for a comprehensive view. Take swift action to resolve any delays or bottlenecks to prevent lead loss. Eliminate manual tracking and enhance your conversion rates. Evaluate the performance of your leads both historically and in real-time. Analyze which campaigns and channels generate higher-quality leads. Identify opportunities for improvement and growth and make data-driven decisions.

WITH Lead Management Solution

Focus on high-quality opportunities.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

Lead Yönetimi

Bir “lead”, potansiyel bir müşteri adayını temsil eder ve genellikle işletmenin ürün veya hizmetine ilgi gösteren, iletişim bilgilerini paylaşmış, daha fazla bilgi almak isteyen veya belirli bir aksiyonu tamamlamış kişiyi tanımlar. “Lead”ler (muhtemel fırsatlar), genellikle web siteleri, sosyal medya platformları, e-posta pazarlama kampanyaları ve diğer pazarlama faaliyetleriyle elde edilir. Lead’ler, işletmelerin satış sürecinin ilk aşamasındadır ve işletmenin bu potansiyel müşterileri ürün ve hizmetlerini almaya ikna ederek aktif müşteriye dönüştürmesi gerekir.

Muhtemel fırsatta potansiyel müşteri adayı, işletmenin ürün veya hizmetine ilgisini ortaya koyar, iletişim bilgisini paylaşır, bilgi almak istediğini gösterir. İşletme bunun üzerine muhtemel fırsat ile daha yakından ilgilenir ve onun ürün veya hizmetlerini satın alma ihtimalini yüksek görürse muhtemel fırsatı, satış fırsatı aşamasına geçirir.

Müşteri fırsat (lead) yönetimi, müşteri adaylarını (potansiyel müşteriler) çekmek, kaliteli olanlarını tespit edip segmente etmek ve onları müşteriye dönüştürmek için stratejiler geliştirme ve uygulama sürecidir.

İyi yapılandırılmış bir muhtemel fırsat yönetimi güçlü bir CRM yazılımı ile desteklendiğinde aşağıdaki kazanımlar ortaya çıkar:

  • Dönüşüm oranları (conversion rates) artar.
  • Hangi kampanya, pazarlama faaliyetleri ve kanallarının daha kaliteli leadler ürettiği tespit edilir.
  • Potansiyel müşterilerle daha kişiselleştirilmiş iletişim (içerik ve teklifler) ve daha etkili etkileşim sağlar.
  • Satış ekiplerinin daha nitelikli muhtemel fırsatlara (leads) odaklanmasını sağlar. Gereksiz zaman ve kaynak harcamaları azalır.
  • Müşteri sadakati ve memnuniyetini artırır.
  • Uzun vadeli müşteri ilişkilerini güçlendirir.

Muhtemel fırsat (lead) yönetimi genelde 7 aşamadan oluşur:

  1. Lead’ler (muhtemel fırsat) yaratma
  2. Kalifiye leadleri ayırma ve segmente etme
  3. Lead’ler ile ilgilenme ve ilişkiyi besleme
  4. Leadleri önceliklendirme ve puanlama
  5. Belli puanın üzerindeki leadleri uygun satış ekibine tahsis etme
  6. Lead’leri dönüştürme (satış kapatma)
  7. Müşteriye dönüşen leadleri izleme ve ilişkiyi kalıcı kılma

Muhtemel fırsat (lead) yönetimi çözümümüz sizi güçlü araçlarla ve harika çıktılarla donatır. Bunlardan önde gelenleri şunlardır:

  • Çözümümüz, ERM CRM platformunun tüm çözümleriyle bütünleşik çalışır ve tüm çözümler birlikte harika sonuçlar üretir.
  • Özelleştirebilir form tasarım alanlarıyla iş dinamiğinize ve hedeflerinize uygun çok katmanlı muhtemel fırsat kayıt formları oluşturabilirsiniz.
  • Çözümümüz yaygın ERP uygulamalarıyla çift yönlü hızlıca entegre olur. Bu, merkezi veri yönetiminde muazzam bir sinerji yaratır.
  • Tüm muhtemel fırsatlarınızı tek bir merkezi uygulama üzerinde toplar, dağınıklığı, mükerrer ve manuel işlemleri ortadan kaldırırsınız.
  • Web sitenizi ve sosyal medya gibi online kanallarınızı çözümümüze entegre ederek gelir getiren muhtemel fırsatlar (leads) yaratabilirsiniz.
  • Çözümümüzü kullanarak muhtemel fırsatlarınızı sınıflandırır, önceliklendirir, puanlar ve segmente edebilirsiniz. Böylece muhtemel fırsatlar üzerinde odaklı ve hedefli çalışır, satış döngünüzü hızlandırır ve dönüşüm oranlarınızı artırırsınız.
  • Dashboard, izleme menüleri ve raporlama araçlarıyla muhtemel fırsatların yaşam döngülerini bütüncül izler, analiz eder ve kıymetli iç görüler edinirsiniz.

Genel olarak, muhtemel fırsat yönetimi çözümümüz, potansiyel müşteri adaylarını takip etmek, onları ilişkilerini geliştirmek ve satış süreçlerini daha etkili hale getirmek isteyen her sektörlerden tüm şirketler için uygundur.

Veri taşıması (migration) yapmanız gerekiyorsa veya karmaşık ya da büyük miktarda taşınacak veriniz varsa çözümümüzü uygulamaya alma süreniz uzayabilir. Daha önce hiç müşteri fırsat yönetimi yapmamış şirketler için uygulama neredeyse hazırdır. Başlamadan önce ayarlamanız gereken şeyler kayıt formu ve yetki uyarlamalarıdır.

Satış İçin CRM

Satış için CRM çözümleri, satış fırsatlarınızı daha etkili yönetmenize, tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi daha hızlı ve profesyonel hazırlamanıza, satış süreçlerinizi optimize etmenize ve satış gücünüzün performansını analize edip güçlendirmenize ve müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi takip etmenize, müşteri verilerinizi yönetmenize yardımcı olan yazılım ve araçlardır.

CRM satış çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Satış süreçlerinizi optimize eder.
  • Daha hızlı ve profesyonel teklif ve sözleşme hazırlamanızı sağlar.
  • Müşteri ve bayi ilişkilerinizi güçlendirir.
  • Satış fırsatlarınızın satışa dönme oranını artırır.
  • Satış gücünüzün iş birliği ve koordinasyonunu kolaylaştırır.
  • Müşteri verilerinizi merkezi bir yerde tutar.
  • Satış performansınız için güçlü analiz ve raporlama araçları sunar.
  • Daha iyi satış tahminleri yapmanıza yardımcı olur.
  • Saha ekiplerinizin mobil ve web tabanlı çözümlerimizle operasyonlarını zamanında ve yerinde yönetmesini sağlar.

CRM satış çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre CRM satış çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.