Corporate Email Management

Creates synergy in your email communications.
Home » CRM Software Solutions » Essential CRM » Corporate Email Management

Corporate Email Management Solution

Your company’s corporate emails are valuable assets that must be protected and managed effectively. Our corporate email management solution’s seamless integration with our CRM platform sets it apart. By integrating your corporate emails with ERM CRM, you can enjoy the benefits of centralized monitoring, easy access, and seamless connections to customer records and all other CRM functionalities.

crm-programi-e-posta yönetimi
Featured Image

Conduct all your corporate email communications within ERM CRM.

Our ERM CRM platform seamlessly integrates with your favorite email applications, like Outlook, so you can send and receive emails directly within your CRM. This means no more switching between apps and a complete record of every customer interaction.

Featured Image

Integrate your corporate emails seamlessly with our ERM CRM solution.

Imagine receiving an email from a customer that automatically lands in your ERM CRM. Based on the content of the email, you can instantly create a complaint ticket, a support request, a task for a colleague, or even kick off a new sales opportunity. In short, any customer email can trigger dozens of potential actions within ERM CRM, allowing you to seamlessly integrate our corporate email management solution with all your CRM functionalities.

Featured Image

Consolidate all your corporate emails in one place.

Consolidate all your critical corporate communications in a centralized database with tags, dates, subjects, CC information, and content directly linked to customer profiles and relevant solutions. Eliminate the risk of losing or misplacing essential emails and build a robust corporate memory. Save time, reduce risks, and ensure your business is always equipped with the necessary information.

Featured Image

Enjoy the convenience of pre-built email templates.

With our corporate email management solution, you can create custom templates for your frequently used email content directly within ERM CRM. Categorize and tag these templates to easily find them later. Instead of rewriting emails from scratch, select a pre-built template and send it with a few clicks, saving you valuable time.

WİTH Corporate Email Management

Keep your emails safe and secure.

You have so many reasons
to work with us.

f_icon3-8

Why ERM CRM?

With over 20 years of experience, we’ve crafted a CRM platform with unparalleled benefits.

Discover
f_icon1-8

Our CRM References

Over 300 of our customers have started doing business perfectly with ERM CRM.

Discover
f_icon4-8

Our CRM Projects

With 500+ projects, our customers have outpaced the competition and grown their businesses.

Discover
Customers
0 +
Projects
0 +
Users
0 +
Years Experience
0 +

We are ready

Grow your business with ERM CRM.

Request Live Demo

Kurumsal E-Posta Yönetimi

Öncelikle belirtelim ki çözümümüz bir e-posta istemcisi (e-mail client software) uygulaması değildir. Şirketinizde günlük hayatınızda kullandığınız e-posta uygulamanızı (Microsoft Outlook, Gmail, vs.) hazır servislerimizle ERM CRM platformuna çift yönlü entegre ederek çözümümüzün fonksiyonlarından ve avantajlarından hemen yararlanmaya başlarsınız.

Microsoft Outlook uygulaması başta olmak üzere tüm e-posta uygulama servisleriyle entegre ve çift yönlü çalışmaktadır.

Kurumsal e-posta yazışmalarınızı ERM CRM platformu içinde yönetmeye başladığınızda her e-posta iletisi bir müşteri kaydının, bir CRM fonksiyonunun, bir çözüm sürecinin parçası haline gelmektedir. Şirketinizin kurumsal e-posta yazışmalarını yetkilendirme kuralları dahilinde tek bir yerden izleyebilmek, onlara kolayca erişebilmek ve müşteri kartlarında ve müşteri tarihçeleri içinde izini sürebilmek, bu yazışmalar üzerinden kolaylıkla CRM çözüm süreçlerini tetikleyebilmek eşine az rastlanır bir konfordur.  Biri bin yapma sihridir. Kurumsal hafızayı güçlendirme ve farklı uygulamaların sinerjisini yüksek bir değere dönüştürmedir.

Önde gelen avantajlarını özetlersek:

  • Kurumsal e-posta yazışmalarınızı tek bir uygulama içinden yapar ve yönetirsiniz.
  • Kurumsal e-postalarınızı kullanarak dilediğiniz CRM çözüm süreçlerini tetikleyebilir ve e-postaları bu süreçlerin bütünleşik bir parçası haline getirebilirsiniz. CRM programı kullanmadan önce e-posta kutunuzda sadece tek başına bir değer ifade eden mesaj içeriğiniz şimdi sinerjinin gücüyle onlarca fonksiyonun bütünleşik bir unsuru olma imkanına kavuşur.
  • Önemli kurumsal e-posta yazışmalarınızı merkezi bir veri tabanında saklarsınız. Bunlara tek bir yerden sorgular ve kolayca erişirsiniz.
  • Kurumsal e-posta yazışmalarınızı güvenle korursunuz.
  • Kurumsal e-postalarınızı müşterilerle ve iş süreçlerinizle ilişkili olarak geçmişe yönelik olarak izleyebilirsiniz.
  • Sık kullandığınız e-postalarla ilgili şablonlar oluşturarak her seferinde benzer mesaj içeriği hazırlamakla uğraşmazsınız.
  • E-posta yazışmalarında zamandan ve maliyetlerden tasarruf eder, önemli müşteri yazışmalarının kaybolma riskini sıfırlayarak ticari risklerinizi ortadan kaldırırsınız.

Kurumsal e-posta yönetimi çözümümüz her sektörden her büyüklükte firmaya kolaylıkla uyarlanabilen ölçeklenebilir, özelleştirilebilir, kapsamlı ve hazır bir çözümdür.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.