Planlar ve Takvim

Planla, takip et, kazan!
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Planlar ve Takvim

Planlar ve Takvim Çözümü

Planlar ve takvim çözümü, CRM programlarının en temel ve en önemli özelliklerinden biridir. ERM CRM programının planlar ve takvim çözümüyle pazarlama, satış, servis işlerinizi tek bir yerden akıllıca planlayın. Planlarınızı ve görevlerinizi takvim panelinden kolaylıkla izleyin. Kişisel veya size bağlı ekiplerin izinlerini ve zamanlarını verimli bir şekilde yönetin. Bildirim ve hatırlatmalarla manuel takiplerden kurtulun. Planlarınız aksamasın, işleriniz gecikmesin, müşterileriniz mutsuz olmasın.

crm-planlar-ve-takvim
Featured Image

Pazarlama, satış, servis işlerinizi akıllıca planlayın.

Kişisel veya ekiplerinize ait pazarlama etkinliklerini, saha ziyaretlerini, iş toplantılarını, demo ve sunumları, servis operasyonlarını, ödeme ve tahsilatları tek bir yerden planlayın. Planlarınızı takvimde izleyerek iş çakışmalarının önüne geçin. Dilerseniz bazı planları üst onaya göndererek kesinleştirin.

Featured Image

Planlarınızı takvim panelinden kolaylıkla izleyin ve yönetin.

Kullanımı kolay ve fonksiyonel takvim panelimiz üzerinden tüm planları ve iş görevlerini zahmetsizce takip edin. Zaman dilimine (günlük, haftalık, aylık, çeyrek vs.), kullanıcılara, iş türlerine, iş statülerine göre filtreleme yapın. Dilerseniz takvim yerine planlarınızı zaman çizelgesi üzerinden takip edin. İzleme yetkilerini ayarlayarak kullanıcılara özel takvimler oluşturun. Takviminiz üzerinden tek tıkla plan ve görev detaylarına ulaşın ve güncellemeler yapın.

Featured Image

Planlarınız için otomatik hatırlatmalar oluşturun.

Yaklaşan, günü gelmiş ve gecikmiş planlarınızı takvim paneli veya dashboard ekranlarından takip edin. Planlarınıza tekil veya bir iş kuralına bağlı olarak otomatik hatırlatmalar (SMS, e-posta, pop-up ekran) tanımlayın. Bildirim ve hatırlatmaların yardımıyla manuel takiplerden kurtulun. Planlarınız aksamasın, işleriniz gecikmesin, müşteri şikayetleri oluşmasın.

Featured Image

Saha ekiplerinizin izinlerini ve planlarını yönetin.

Sahadaki satış veya teknik servis ekiplerinizin izin taleplerini ERM CRM içinden yönetin. Böylece, izin harici mesai günleri için müşteri ziyaret ve servis planlarını takvim özelliğini de kullanarak doğru bir şekilde organize edin. Takvim üzerinden ekiplerinizin yoğunluklarını ve boş zamanlarını izleyin ve görev atamalarını doğru yapın.

PLANLAR VE TAKVİM ÇÖZÜMÜYLE

Zamanınızı verimli yönetin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Sık Sorulan Sorular

Planlar ve Takvim

CRM programlarında planlar ve takvim çözümü, müşterilerinizle ilgili tüm planlarınızı ve randevularınızı tek bir yerde takip etmenizi ve yönetmenizi sağlayan bir özelliktir.

Planlar ve takvim çözümünün faydaları:

  • Zaman tasarrufu: Toplantı, ziyaret servis planlarınızı ve randevularınızı tek bir yerden takip edebilirsiniz.
  • Verimlilik artışı: Müşterilerinizle olan ilişkilerinizi daha organize bir şekilde yönetebilirsiniz.
  • Müşteri memnuniyeti: Müşterilerinizle olan randevularınızı kaçırmazsınız.
  • Ekip çalışması: Ekibinizle daha iyi bir şekilde koordine olabilirsiniz.

Görevler, tek bir eylemi veya adımı temsil eder. Genellikle kısa vadelidir, bir kişiye atanır ve belirli bir sonuca odaklanır. Planlar ise bir dizi görevi ve eylemi içeren bir çerçevedir. Genellikle uzun vadelidir ve birden fazla hedefe odaklanır. Basitçe, görevler, planları oluşturan temel yapı taşlarıdır. Planlar ise birden fazla görevi bir araya getiren ve ortak bir hedefe ulaşmayı amaçlayan kapsamlı yapılardır.

CRM programımızda aşağıdaki işler için hazır plan ekranlarımız vardır.

Temel işletme yönetimi ve satış işleri için:

  • Ziyaret (satış veya servis için) planı
  • Telefonla arama planı
  • Demo – sunum planı
  • Tahsilat planı
  • Ödeme planı

Satış sonrası servis işleri için:

  • Servis planı
  • Montaj – kurulum planı
  • Bakım planı
  • Devreye alma planı
  • Eğitim planı
  • Keşif planı
  • Arıza tespiti planı

Bunların dışında iş ihtiyaçlarınıza uygun olarak size özel plan ekranları geliştirmemiz de mümkündür.

Tüm operasyon ekranlarından hızlı ve kolay bir şekilde iş planlarınızı oluşturabilirsiniz. Planlarınıza dilerseniz onay iş akışı ekleyebilir ve onaylanan planlarınızı takvim panelinden kolaylıkla izleyebilirsiniz. Özetle, planlar ve takvim çözümümüz satış, pazarlama ve servisle ilgili tüm CRM çözümlerimizi destekleyen ana bir özellik konumundadır.

Satış ekipleriniz için haftalık, aylık, 6 aylık veya yıllık müşteri ve bayi ziyaret planları oluşturabilirsiniz. Servis ekibinizin haftalık servis ziyaretlerini önceden planlayıp görevler oluşturabilirsiniz.

Evet, her iki uygulamayla CRM platformumuz entegre çalışmaktadır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.