Toplantı Yönetimi

Toplantı verimliliğinizi artırır.
Home » CRM Programı Çözümleri » Temel CRM » Toplantı Yönetimi

Toplantı Yönetimi Çözümü

Toplantılar, karar alma süreçlerini koordine etmek ve işletmelerin hedeflerine hızla ulaşmalarını desteklemek için kritik bir rol oynar. Toplantı yönetimi çözümümüzle, toplantılarınızı planlayın, takvimlendirin ve zamanında icra edin. Toplantı çıktılarınızı takip edin ve kararların hayata geçirilmesini sağlayın. Toplantılar zamanınızı tüketmesin.

crm-programi-is-ve-görev-takibi
Featured Image

Toplantılarınız çakışmasın, zamanında başlasın.

Rutin veya rutin olmayan tüm toplantı aktivitelerinizi planlayın, takvimlendirin, Outlook veya Google Takvim ile çift yönlü senkronize edin. Katılımcıları, toplantı şeklini (çevrim içi veya yüz yüze) ve toplantı sıklığını organize edin. İhtiyaç varsa fiziksel toplantı odalarını tahsis edin ve yönetin. Kişisel veya toplu, geçmiş veya gelecek tüm toplantılarınızı bir plan tablosunda izleyin. Toplantı tarihleriniz ve odalarınız çakışmasın. Bildirim ve hatırlatma araçlarımız size önceden yaklaşan toplantılarınızı haber versin. Toplantılarınıza geç kalmayın, geç başlamayın.

Featured Image

Toplantı gündemleri oluşturun ve katılımcılarla paylaşın.

Tüm toplantı gündemlerinizi ve kurallarını ERM CRM içine kaydedin. Katılımcılarla önceden paylaşın. Bilgilendirici dokümanlar ve sunumlar ekleyin. Katılımcılardan geri bildirimler alın. Sunum, rapor ve doküman eklemelerine imkan verin. Dilerseniz etkileşim içinde ve dinamik bir şekilde toplantı gündemini katılımcılarla birlikte belirleyin. Toplantılarınıza önceden hazırlanarak verimli geçmesini sağlayın.

Featured Image

Toplantı çıktılarınızı takip edin ve hayata geçirin.

Toplantı notlarınızı ve alınan kararları ERM CRM’e girin, varsa toplantı tutanağını ekleyin. İlgilileriyle kolayca paylaşın. Kararlar için görevlendirmeler yapın, tamamlanma süreleri tanımlayın. Otomatik hatırlatma ve bildirimlerle kararların eyleme dönüşme etkinliğini artırın. Her bir sorumlu üstlendiği kararla ilgili aktiviteleri, yorumları, dokümanları ERM CRM’e kaydetsin. Toplantı kararlarınız geçmişte kaybolmasın, takipsiz kalmasın.

TOPLANTI YÖNETİMİ ÇÖZÜMÜYLE

Toplantı kararlarınızı takip edin.

Featured Image

Toplantı değerlendirme anketleri ile geri bildirimler toplayın.

Önceden oluşturulmuş hazır ve otomatik toplantı değerlendirme anket formları yardımıyla toplantı sonrasında katılımcılardan toplantının verimliliği ve etkinliğiyle ilgili zahmetsizce geri bildirimler toplayın. Toplantılarınızı puanlayın, raporlayın ve sonraki toplantılarınız için iç görüler oluşturun.

Featured Image

Toplantı kararlarının tam görünümünü elde edin.

Şirketinizdeki tüm toplantı kararlarını, alınmış aksiyonları, henüz tamamlanmamış olanları, sorumlularını, süre aşımlarını tek bir tabloda izleyin. Özel raporlar oluşturun. Dashboard ekranlarında takip edin. Toplantılarınızın tüm geçmişi elinizin altında olsun. Toplantı arşivinizi inşa edin.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

Toplantılarınızı ERM CRM ile yönetin.

Canlı Demo İste

Toplantı Yönetimi

Etkili toplantı yönetimi, işletmelerin toplantıları daha üretken, odaklı ve sonuç odaklı bir şekilde yönetmelerini sağlayan bir dizi iyi uygulama ve stratejiyi içerir. İşte etkili toplantı yönetimi için bazı temel prensipler:

  • Amaç ve hedef belirleme
  • Doğru katılımcı seçimi
  • Gündem oluşturma ve önceden paylaşma
  • Zaman yönetimi
  • Katılım ve iletişim
  • Tartışmaları yönetme
  • Not tutma ve kararlar alma
  • Toplantı sonrası eylem adımları ve takip
  • Toplantı değerlendirmesi

Toplantı yönetimi yazılımımızın güçlü yönleri şunlardır:

  • Microsoft Outlook ve Google Takvim ile çift yönlü entegrasyonun olması ve tüm toplantı planlarının bu uygulamalar üzerinden organize edilebilmesi
  • Toplantı gündeminin katılımcılarla birlikte dinamik bir şekilde belirlenebilmesi
  • Toplantı çıktıları için ERM CRM içinden görevlendirme yapılması ve sonuçlarının takip edilmesi
  • Tüm toplantı aktivitelerinin, karar ve aksiyonlarının arşivinin tutulması, raporlanabilmesi ve analiz edilmesi
  • Toplantı öncesinde ve sonrasında tüm sürecin otomatik bildirim ve hatırlatmalarla yönetilmesi
  • Toplantı verimliliğinin anketler yoluyla ölçülmesi

Toplantı yapan ve toplantı kararlarının takibini önemseyen her şirket için harika bir çözümdür. Özellikle rutin ve büyük toplantıların sekretaryasını takip eden çalışanların işlerini kolaylaştırmakta ve zamandan tasarruf sağlamaktadır.

Temel CRM

“Temel CRM” sınıflandırması diğer CRM programlarında çok rastlanmayan bir uygulamadır. Sektöründen ve büyüklüğünden bağımsız olarak her işletmenin kurulur kurulmaz icra edeceği ortak faaliyetleri vardır. Örneğin, her işletmenin müşterisi vardır ve müşterileriyle iletişim etkinliklerinde bulunur. İşletme sahibinin kendi ve çalışanlarının iş ve görevleri vardır, bunlar takip edilmek ister. İşte en temel düzeyde tüm şirketler için ortak olan faaliyetler esas alınarak geliştirilmiş çözümlere biz “Temel CRM” diyoruz.

ERM CRM’in en önemli farklılığı müşterilerine ihtiyaçlarına uygun çözümleri seçebilme ve oluşturma esnekliği sağlamasıdır. “İhtiyacın kadar kullan ve ihtiyacın kadar öde” temel iş prensibimizdir. ERM CRM olarak biz modül değil çözüm satıyoruz. Her işletmenin satış, servis veya pazarlama çözümlerine ihtiyacı bulunmaz.

Temel CRM çözümlerimizin işletmenize sağladığı katkıları şu şekilde özetleyebiliriz:

  • Müşteri verilerini düzenler ve merkezileştirir.
  • İş verimliliğinizi artırır.
  • Müşteri iletişiminizi geliştirir.
  • İş görevlerinizi düzenler ve etkili takip etmenizi sağlar
  • Zaman yönetiminizi iyileştirir.
  • Dokümantasyonu kolaylaştırır.
  • Toplantı verimliliğinizi artırır.
  • Proje izleme ve yönetme kolaylığı sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırır.
  • Tahsilat sürecinizi etkinleştirir.
  • Personel izin ve masraf yönetimini düzenler.
  • Ürün sevk sürecinin yönetimini geliştirir.
  • Çalışanlarınıza iş uygulamaları için güçlü yardım masası çözümü sunar.
  • Varlık ve zimmet takibini kolaylaştırır.

Temel CRM çözümlerimizi özel ve farklı yapan temel özellikler şunlardır:

  • Çok fazla çözüm seçeneğinin olması
  • ERM CRM’in kapsamlı çözümleriyle tek bir platform üzerinde bütünleşik çalışması
  • Günlük uygulamalarınıza ve yaygın kullanılan ERP yazılımlarına kolaylıkla entegre olması
  • Firmanızın özel ihtiyaçlarına göre hızlıca uyarlanabilmesi ve size özel süreçlerin tasarlanabilmesi
  • Dashboard, raporlama ve veri izleme altyapısının gelişmiş olması
  • Kullanımının kolay olması
  • 20+ yıldır her sektörden her büyüklükte firmada çalışıyor olması ve sürekli geri bildirimlerle fonksiyonel derinliğinin artırılması

Evet, çözümlerimiz kullanıma hazırdır. Yapacağımız sadece şirket ihtiyaçlarınıza göre temel CRM çözümlerimizi kısa süre içinde size uyarlayıp özelleştirmektir.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.