Pudo CRM Projesi

Satıştan Teknik Servise Uçtan Uca Otomasyon
Home » CRM Programı Projelerimiz » Pudo CRM Projesi
CRM Yazılımı İhtiyacı

Proje Özeti

Proje Başlık Detay

Firma – Marka Adı:

Pudo

Firma Sektörü:

Lojistik

Proje Konusu:

Satış & Teknik Servis Otomasyonu

Proje Yılı:

2022

Satıştan teknik servise uçtan uca otomasyon projesi

Türkiye genelinde “Akıllı Gönderi Ağı” kurmak için inovatif bir girişim başlatan Pudo, satıştan teknik servis yönetimine uzanan iş süreçlerini ERM CRM platformuyla entegre etti ve tek bir yerden yönetmeye başladı. İşte, sürekli geliştirilen proje kapsamında hayata geçirilen başarılı operasyonların başlıkları:

  • Potansiyel lokasyonlar sisteme toplu yükleniyor ve satış ekiplerine fırsat kaydı olarak tahsis ediliyor.

  • Satış ekiplerinin ziyaret planlamaları ve görevleri ERM CRM içinden takip ediliyor.
  • Satış ekipleri kendi fırsatlarını ERM CRM üzerinden yönetiyor.
  • Anlaşmaya varılan lokasyonlarla yapılan saha sözleşmelerinin sisteme girilmesi ve onaylanması uçtan uca yönetiliyor.
  • Teknik cihazların kurulumu için çağrı açılıp teknik servisin lokayona yönlendirilmesi ERM CRM üzerinden yürütülüyor.
  • Çağrı merkezine gelen müşteri bildirimlerinin ve şikayetlerinin uçtan uca yönetimi yapılıyor.

  • Şikayetlerin çözülmesi için teknik servis ekiplerinin yönlendirilmesi ve sorunun çözümüne dair tüm aşamalar ERM CRM üzerinden icra edilip takip ediliyor.

Uyarlanan Çözümler

Pudo çağrı merkezi ERM CRM ile müşterilerini memnun ediyor.

Pudo’nun farklı lokasyonlarda kurduğu akıllı kargo kutularıyla ilgili kargo şirketi personeli ve son kullanıcılardan gelen şikayetler, ERM CRM ile uçtan uca yönetiliyor.

Güçlü entegrasyon

ERM CRM ile Pudo’nun uygulamaları entegre edildi. Müşteri temsilcileri ERM CRM üzerinden Pudo’nun ana sistemi üzerinde işlem yaptırabiliyor.

Tam otomasyon

Arayan müşterinin bilgileri ve geçmiş işlemleri müşteri temsilcisinin önüne otomatik getiriliyor. 

Şikayet ağacı

Veri analizi için detaylı kayıt formları dizayn edildi. Şikayet ağaç yapısı ve her şikayet türüne özel iş akışları oluşturulabiliyor. 

Özel iş akışları

İş akışları, uçtan uca eş güdüm halinde yönetiliyor ve anlık bildirim ve hatırlatma mesajlarıyla takip ediliyor. Dashboard ekranlarıyla izleniyor.

crm-projelerimiz
,,

“Pudo olarak, Türkiye genelinde bir "Akıllı Gönderi Ağı" kurma hedefimizi gerçekleştirmek için heyecan verici inovatif bir girişim başlattık. Bu projenin başarısında önemli adımlar attık ve ERM CRM platformunu kullanarak satıştan teknik servise uzanan iş süreçlerimizi daha etkili bir şekilde yönetmeye başladık.

Bu projenin başarısı, satış ekiplerimizi etkili bir şekilde koordine etmemize, daha fazla lokasyon ile sözleşme imzalamamıza, teknik servis süreçlerimizi daha verimli hale getirmemize ve çağrı merkezi faaliyetlerimizi entegre ederek müşteri memnuniyetini artırmamıza büyük katkı sağladı. ERM CRM platformu, işimizin farklı alanlarını bir araya getirerek daha koordineli bir şekilde çalışmamıza imkan tanıdı.

Gelecekte bu projeyi ERM Bilişim ile daha da geliştirerek devam ettireceğiz. Hizmetlerimizi kullanan kurumsal müşteriler ve nihai tüketicilerin memnuniyetini artırmaya odaklanacağız.”

Şaban İren
Genel Müdür
crm-projemiz