Logo İle Entegrasyon

Yaygın ERP ve Muhasebe Yazılımları ile Tam Entegrasyon
Home » CRM Programı Çözümleri » Entegrasyonlar » Logo İle Entegrasyon

Logo ile Entegrasyon Çözümü

Tek başlarına değerli olan iki teknolojik uygulama, entegre olduklarında büyüleyici bir sinerji ortaya çıkar. İş süreçlerinizi mükemmel bir şekilde tamamlayan CRM ve ERP uygulamalarının güçlü entegrasyonu, sadece olağanüstü sonuçlar üretmekle kalmaz, aynı zamanda işletmenizi daha rekabetçi ve verimli hale getirir. Türkiye’nin köklü CRM programı ERM CRM, özellikle orta büyüklükteki firmaların en çok tercih ettiği ERP yazılımlardan biri Logo Tiger ve Logo Go ile entegre çalışır ve size işinizi büyütmek için ihtiyacınız olan gücü sağlar.

crm-logo-netsis-mikro-entegrasyonlar
LOGO İLE ENTEGRASYON ÇÖZÜMÜYLE

Uygulamalarınızın gücünü katlayın.

Logo ile Entegrasyonun

Benzersiz Avantajları

Güçlü entegrasyon motorumuzla uygulamalarınız arasında büyük bir sinerji yaratın.

Graphics
01
Hazır entegrasyonun avantajlarından hemen yararlanın.

ERM CRM’in hazır ve kapsamlı pre-configüre altyapısı sayesinde 1 günden daha az bir süre içinde Logo yazılımını ERM CRM platformuna kod yazmadan hemen entegre edebilirsiniz. Hazır entegrasyonun bu kadar kısa sürede kullanıma hazır hale gelmesi şirketler için büyük bir kolaylıktır.

API working graphics
02
Çift yönlü entegrasyon ile bilgilerinizi güncel ve tutarlı kılın.

Logo ile ERM CRM'in kusursuz entegrasyonu ile verilerin akışı her iki yönde gerçek zamanlı ve otomatik olarak gerçekleşir. Örneğin Logo Tiger’dan ERM CRM’e müşteri bilgileri, stok kartları, cari hesap bilgileri; ERM CRM’den Logo’ya ise sipariş bilgilerinin aktarımı yapılır. Bu sayede, her iki uygulamada veri tutarlılığı ve güncelliği sağlanır, işletmeniz daha hızlı ve verimli çalışır.

03
İş verilerinize tek bir yerden hızlı ve kolay erişin.

Entegre bir sistem, kullanıcıların iş verilerine tek bir ara yüzden hızlı ve kolay erişmelerini sağlayarak iş süreçlerinizi optimize eder. Bu entegrasyon, müşteri hizmetlerinizin gelişmesine katkı sağlar ve veriye dayalı karar alma sürecinizi büyük ölçüde iyileştirir. Bu sayede, işletmeniz daha verimli ve rekabetçi hale gelir.

04
Çalışanlarınızın iş performanslarını artırın.

CRM ve ERP uygulamalarınız arasında çift yönlü, gerçek zamanlı, hazır ve tam entegrasyon sağlandığında, kullanıcılar iki uygulamayı sanki bir bütünün ayrılmaz parçaları gibi güvenle ve kolayca kullanabilirler. Bu sayede çalışanlarınızın üretkenliği ve işe bağlıkları artar, iş performansları gelişir.

Bizimle çalışmak için
çok nedeniniz var.

f_icon3-8

Avantajlarımız

20+ yıllık deneyimin ürünü hazır ve kapsamlı CRM çözümlerimizle müşterilerimiz tecrübeye ortak oldu.

Keşfet
f_icon1-8

Referanslarımız

300'den fazla müşterimiz ERM CRM çözümleriyle işlerini profesyonelce yönetmeye başladı.

Keşfet
f_icon4-8

Projelerimiz

500'den fazla projeyle müşterilerimiz hayatlarını kolaylaştırdı, işlerini büyüttü, rekabette öne geçti.

Keşfet
Müşteri
0 +
Proje
0 +
Kullanıcı
0 +
Yıllık Tecrübe
0 +

Biz Hazırız

İşinizi ERM CRM ile büyütün.

Canlı Demo İste

Logo ile Entegrasyon

Entegrasyon çözümümüz hazır olup herhangi bir kod yazmadan 1 günden daha az bir süre içinde hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

ERM CRM ile Logo arasında çift yönlü, gerçek zamanlı ve tüm verilerin paylaşımını içeren bir entegrasyonu kastediyoruz.

Her türlü veri türü çift yönlü olarak iki uygulama arasında aktarılabilir ve güncellenebilir. Örneğin, müşteri, ürün, fiyat, malzeme, cihaz, cari ekstreler, sipariş, fatura, ödeme, tahsilat bilgileri çift yönlü aktarılır. Gerçek zamanlı stok, bakiye, risk bilgilerine bakılabilir. Anlık raporlama ve analiz yapılabilir.

ERM CRM çözümlerimiz 15+ yıldır Logo uygulaması kullanan onlarca müşterimizde sorunsuz bir şekilde yüksek performans ile çalışmaktadır.

İki uygulamanın entegrasyonu işletmeler için benzersiz faydalar ortaya çıkarır. Öne çıkan faydalar şu şekildedir: 

Veri Tutarsızlıkları Ortadan Kalkar: Entegrasyon, veri tutarsızlıklarını giderir ve işletme verilerinin bütünlüğünü sağlar.

Manuel Veri Aktarımlarının Zaman ve İşgücü Tasarrufu Sağlanır: İki uygulama arasındaki manuel veri aktarımlarına gerek kalmaz, bu da zaman kaybını önler ve hataları azaltır.

İş Süreçleri Hızlanır: Verilerin otomatik ve hızlı aktarımı, iş süreçlerini hızlandırır ve verimliliği artırır. 

Riskler Azalır: Eksik veya güncel olmayan bilgilerin neden olduğu riskler azalır ve işletmenin daha güvende olmasını sağlar.

Raporlama ve Karar Verme Yetkinliği İyileşir: Güncel verilere dayalı olarak daha iyi raporlar ve analizler elde edilir, bu da daha iyi kararlar almanıza yardımcı olur.

Müşteri Hizmetlerinde İletişim Kalitesi Artar: Müşteri hizmetlerinin müşteri bilgilerine daha hızlı ve doğru bir şekilde erişmesi, iletişimdeki aksaklıkları azaltır ve müşteri memnuniyetini artırır.

Tamamlayıcı Çözümlerin Etkin Kullanılır: İki uygulama, birbirini tamamlayarak iş sonuçlarını daha etkili hale getirir.

Kullanıcı Güveni ve Motivasyonu Artar: Kullanıcılar, güçlü entegrasyon sayesinde uygulamalara daha fazla güvenirler ve kullanma motivasyonları artar.

Çalışan Mutluluğu ve Üretkenliği Artar: İş süreçlerinin optimize olması, çalışanların daha mutlu ve üretken olmalarına katkı sağlar.

Entegrasyonlar

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) ve CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamaları farklı ihtiyaçları karşılayan iki farklı tür yazılımdır ve her ikisinin de kendi benzersiz işlevleri vardır. Bu 2 alanı birleştirmeye çalışan büyük yazılımlar çoğunlukla başarısız olmuşlardır. Bunun en önemli nedeni her iki uygulamanın farklı iş süreçlerine, farklı kullanıcı gruplarına ve farklı veri türlerine odaklanmalarıdır.

ERP yazılımları, envanter yönetimi, tedarik zinciri, finansal muhasebe gibi geniş iş operasyonlarını içerirken, CRM programları, ilişki yönetimine öncelik verip müşteri, tedarikçi, iş ortağı ilişkilerini geliştirme, pazarlama aktivitelerini organize etme, satışları artırma ve satış sonrası hizmetleri optimize etme odaklıdır.

Bu yüzden işletmeler için en rasyonel olanı ihtiyaçlarına uygun ayrı CRM ve ERP yazılımları kullanıp bunları entegre ederek daha verimli kullanmaktır.

ERP ve CRM’nin farklı odakları ve kullanım senaryoları vardır. Birbirleriyle rakip değil tamamlayıcı ürünlerdir. Entegre edilmediklerinde bu uygulamalardan sağlanan faydalar azalacak, yazılım kaynaklarının verimliliği düşecektir. Kullanıcı deneyimi açısından birbirleriyle konuşan uygulamaları veri tutarsızlığı yaşamadan kullanmak son derece konforludur.

Hazır olmaları, çift yönlü olmaları, kurulum gerektirmeden konfigürasyon ayarları yaparak hemen kullanılmaya başlanmalarıdır.

ERM CRM’in Google uygulamalarıyla entegrasyonu sayesinde aşağıdaki faydalar ortaya çıkar:

  • Veri tutarlılığını artırır, verilerin güncel ve doğru kalmasını sağlar.
  • Toplantıları, randevuları ve etkinlikleri daha verimli bir şekilde planlayıp takip etmenizi sağlar. Zaman yönetiminizi etkin ve verimli kılar.
  • Mobil ve web tabanlı uygulama ile müşteri bilgilerine ve iletişimlerine her zaman ve her yerden erişim sağlar.
  • Müşterilerle olan iletişimi kolaylaştırır. E-postaları doğrudan CRM içinde gönderme ve alabilme, müşterilerle daha hızlı ve etkili bir şekilde iletişim kurmanıza yardımcı olur.
  • Bütünleşmiş veriler, daha kapsamlı raporlar ve analizler oluşturmanıza olanak tanır.
  • Google Harita entegrasyonuyla müşterilerinizi, tedarikçileriniz, iş ortaklarınızı daha kolay bulabilir ve ziyaret edebilirsiniz.
  • Google Drive ile verilerinizi güvenli bir şekilde saklayıp paylaşabilirsiniz.
  • Bütünleşik bir sistem, ekip üyeleri arasında iş birliğini artırır. Ortak projeleri ve etkinlikleri daha kolay planlamanıza ve yönetmenize olanak tanır.
  • Entegrasyon size zaman kazandırır, manuel işlemleri azaltır, iş akışı verimliliğinizi artırır.

CRM Çözümleri Platformu

Hepsi bir arada, kullanıcı dostu, hazır CRM çözümlerimizi kolayca inceleyin.